U Poetry Internaziunali

Quasi ogni persona pò assicurarà nùmmu più di cinque nomi di famosi poeti. Ma à scrive poesia in u so ghjovanu pruvatu tuttu. È solu questu giu di biddizza, a vuluntà d'esurtazione è i vostri sentimenti in i filati mantene un equilibriu trà materiale è spirituali. A storia di u ghjornu internaziunale di a puetica pò esse diventata salvamentu com'è un esempiu chjucu di stu equilibriu.

U ghjornu internaziunale di poesia, cilibratu u 21 di marzu

In prima, sta data hè decisa di celebrà u 15 di uttume . L'iniziatoriu di a festa era a poetessa americana Tesa Webb. E avemu averi dettu chì hà sappiutu di fà questa data una festa di puisia. A data hè stata scelta per una ragione, in quellu ghjornu Virgili nasciu - u filosofu più famosu è u pueta di tutti i tempi. A festa si celebrava informale, ma più allende l'I Stati.

Oghje celebremu u ghjornu di a Poesia di u 21 di marzu . U so siconimu nascita era celebrata in a cità più romantica di Parighji in a cunferenza UNESCO in u 1999. Ci era decisu di abbandunà l'idea di a festa stessu, ma cambia a data. A storia di u ghjornu internaziunale di a poesia hè assai corta, è a festa stessu hè sempri bonu ghjovanu, ma assai paesi hà digià ricunnisciute l'onda. Per a prima volta u 21 di marzu, celebrà stu vacanze poeticu in u 2000.

U ghjornu internaziunale di a puisia in assai cità hè celebrata in una atmosfera creativa. Questa hè a notte littiraria in diverse cafè, reune cù ghjovani è scrittori ben distinti. U ghjornu internaziunale di poesia hè cilibrada da tanti istituzioni sculari è hè una grande opportunità per truvà novi talenti à i ghjovani. Hè agraziu in questa data chì i cità di i lettori è i giovani autori accumincianu a fighjà, i scole competete è questu torna dinò l'oppurtunità di truvà figlioli talentu.

Aumenta gradualmente a popularità di cafés, scrivutu in u stilu di a bibliuteca, l'antikafeh chamado ou cafés literari. Tuttu chistu hè sola una occasione per bevi cafe in un ambientu pocu cumuni, ma ancu questu hè diventatu u impetu à a lettura di poesia è avè principiatu per circà l'ispirazioni.

Ùn vi scurdate micca di tutti i tipi di cuncorsi littirarii per tutti, organizati da diverse fundazioni caritatevuli. Strangamente abbastanza, ma i patroni sò pronti per invistiscia in talenti, è a festa hà diventatu un opportunu bisognu d'annunzià a ricerca per tali talenti. Hè per quà sta festa hè celebrata cun grande entusiasmu di tutte l'urdinarii è altri istituzioni, infundit in a ghjente generazione un sensu di bellezza è sviluppa i talenti.