Blake Lively era pensendu à l'adopzione?

Da l'uceanu ghjùnsimu interessate di a nova. Cumpagnia di Hollywood, Blake Lively, chì era mommy per a siconda volta di menu sei mesi fa, è a so stella-cunjunzione Ryan Reynolds hà sdignu di un altru babbu!

Unu di i pariglii più attrattivi di u Dream Factory, ùn vole micca da u tradiziunale, ma da a modu "mudernu", è piglià u zitellu da l'orfanaggiu o l'orfanaggiu.

Tutti i muggini in spite of

I sughjetti di dicenu chì u nascita di a picciotta Ines hà fattu a test seria di forza per a coppiu. Tuttavia, ghjudicendu per l'infurmazioni nantu à l'insider who contacted HollywoodLife.com, hè chjaru senza parolle. Sicondu l'amicu di u paru, Blake è Ryan crèdenu ch'elli farenu un attore nobili si adopranu l'orfanu è dà à u zitellu a pussibilità di cultivà in una famiglia sia fatta.

Oghje, a coppula anu da cunsiderà l'opzione di adopru un infante da un exuicu paese. Vulenu seguità a strada di famigliali cum'è Charlize Theron, Madonna, Katherine Heigl, Meg Ryan è Angelina Jolie, chì in i tempi diffirenti adoptenenu è adopranu i zitelli, chì dà a calidez materna è cura.

Reynolds disse à i ghjurnalisti chì a so mòglia hè u più chjucu trà i 5 fratelli è i so fratelli, è sempre sò sempri avutu a so propria grande famiglia.

Leghje ancu

Sembra chì l'adopzione hè u primu passu à cunghjettu di stu sognu.