Jennifer Lawrence nantu à e pagine di Vogue per a prima volta hà parlatu di a relazione cù Darren Aronofsky

Doppu chì Jennifer Lawrence hè accusatu di l'effettu di u matrimoniu di Chris Pratt è di Anna Faris, l'attrìzia, chì ùn hà micca cunsultatu annantu à u so affari cù u direttore Darren Aronofsky, decide di parlà cun ella è u so sposu.

L'heroina di l'abitazione in l'imagine insolite

Prestu in i piazzi sò settembre di l'edizzioni speciale di Vogue americanu, chì celebra u 125 anniversariu, chì pagine adornà u premiatu di l'Oscar è l'estrema di a cinema veramente Jennifer Lawrence.

Quattru tappe cù l'attrice, patronu di Annie Leibovitz, Bruce Weber, duet Inese van Lamsweerde è Vinuda Matadin, John Carren, sò state prisentatu à u publicu.

In a photo l'estremità di i ghjucurie di ghjocu posa in un vestitu di vinu in contru a Statua di a Libertà, lampe in u vestitu d'oru di Versace, à u costu di 13,990 sterlie. Una di e cose hè un ritrattu bianca è biancu de Jennifer, è l'altru hè un ritrattu incisu da Lawrence.

Jennifer Lawrence nantu à e cose da Vogue

Un verità

In ogni casu, u più interessante hè in a rivista. L'attrilla di 26 anni di primu parli nantu à a so rumanzu cù Darren Aronofsky di 48 anni è u so travagliu cumuni di u thriller "Mom!", Durante ellu quandu i so relazioni stretti.

Darren Aronofsky è Jennifer Lawrence

Eccu alcuni silenziu da a cunversazione di Ghjennifer cù u ghjurnalista:

"Ci hè una energia speciale entre noi! Ci era una fiamma in mè. Ùn sò micca sapendu chì sia per mè.
"U solitu ùn dislike a ghjente di Harvard, perchè tutti dui minuti citatini ch'elli stesevanu in Harvard. Ùn hè micca cusì ".
"Aviu avutu i rouli in quandu mi sentu confused. Cumu cun ellu, ùn aghju intesu qualcosa chì ".
"Ùn aghju mai vargogna quannu socu cun ellu".
Leghje ancu

A strada, a film "Mom!", Induve, in più di Lawrence, ghjucatu di Javier Bardem è Michelle Pfeiffer, u visore domesticu hà da pudè evaluà da u 14 settembre.