Croce fresche nantu à a tecnulugia holanda

E li foglie freschi è freschi brillanti, succulenti è fragrances allu annu - sò questi opportunità chì ci dà u cultivo di fragole in u tecnoloje inverno invernadera. Eccu un bonu ingressu per i ghjardinieri entreprenziali chì ponu annunzià vende sti frutti boni d'amici chì ricurdanu à e persone di l'estiu.

U metudu di crescente di frasi in Olandese hè abbastanza simplice: da l'arburi chì crescenu in invernai, una colti di ravagghia coglia ogni dui mesi. Tuttavia, per questu scopu, no tutti e variità di fresu sò adattati, ma solu l'altri corsi. In generale, sta agrotechnologie hè sviluppata per u granu di volumi grannii di baga in vendita, è u so usu "per elli" implica costi di materieali considerablementi.

Caratteristiche di u metudu neerlandese

U metudu urdinariu a vendita solu in l'estiu. À u stessu tempu, e diversità di e cundizioni ambientali pò levà à una perdita di u 30% di a cose. A diferenza tra u versione holanda di cultu fresa hè chì i pianti ùn poni micca in terra aperta. Agrofirmi impegni à freschezza di ripruvisione nantu à a tecnulugia holandesa, per questi scopi sò furnuti di grandi invernai. Ma ancu nantu à u barcuni pò plantate un pocu arburettu in e nave. Questu sarà abbastante per pamperà è sè stessi cun frutte.

Per fà pianta i frutte sò adattati è alte (finu à 70 centimetri) i pignotti è boxes, è ancu sacchetti polietilenè chì occupanu pocu spaziu. Allora tuttu hè simplice: una castagna di zucca è una pianta in un dispunìbule solu o borsa. Dopu un pocu tempu, i pianti cumincianu à fioru, invece i primi frutti, è prestu serà pussibule di cugliera di a vendita. Inoltre, avete sapete chì u metudu di u frescu furia di u frescu hè bisognu di a piantazione di variità speciali di i pianti chì pò pudè self-poliniziu, perchè senza questa baia ùn avete micca.

Aumente di i pruduzzioni

Un solu cultivamentu intensivu ti permettenu à cola ogni dui mesi. In più di l'usi varietà spicilitariu spiciali, deve cunniscenze qualchi truculi, perchè u primu corpu hè sempri megliu chè i seguenti.

U primu, ci vole à pattate e fragole in macelli in u vaghjimu, cum'è l'usu di a pianta in terra aperta, ma in August. Duranti i trè mesi di vaghjime, i pianti furtificà dinò, e so radiche sviluppà, u stadiu trasfurmatu. Di u principiu di l'invernu, quandu l'altri si cumincianu à piglià bariassi di e caghuteri di i canzoni, pudete divèrtanu una fragante fresca fragola.

Siconda, in questu casu, hè assai impurtante di aduprà per u so sperimentu un terrenu sterili in u quale ci hè micca bramosu è peste. Terra ordinariu da u giardinu ùn si pò accade, ma a turba di vapeur e la sand hè una solu bisogna. In modu, a presenza di nutrienti in un tale chjaru hè micca necessariu, postu chì e cundizzioni sò nicissitati per un metudu intensivu di crescente fragole.

Riposà i freschi "nveddi" si deve esse fattu ogni ghjornu, è quandu a simana i pianti bisognu di fertilizzà cun fertilizzanti minerali. Inoltre, vigilate u pH di u locu per què l'acidità ùn crescenu. Se hè una quistione di boli cunterna per a vendita, allura i pruprietari di i serate vanu u sensu di piglià tastu di a tarra ogni sei mesi à u laboratoriu, perchè l'especialista analizà a so cumpusizioni chimica. I corsi di i pianti di a mamma sò ricumandati per esse cambiatu ogni dui anni.

Avà sapete chì furmuli sò frutti in Holland. Stu prucessu hè assai labore, ma produttu è efficace. Tuttavia, ùn aghju micca chì e bachi chì avete avè utilizzatu sta tecnulugia sarà cusì diliziosa, fragranza è dolce cum'è fresa casca.