Museo di Storia di Riga è Navigazione


Letònia hè prestu per offre turistere una varietà d' attraversu culturale. Allora, in a capitale, in a strada Palasta 4, hè situatu u museu di a storia di a cità di Riga è a navigazione. Hè situatu à a parte antica di a cità è hè parti di u cumminciu di a Cattedrale di Dôme .

Museu di a storia di a cità di Riga è a navigazione - a storia di a creazione

Uffizionalmentu sottu u nome attuale u museu hè cunnisciutu da u 1964, ma a so storia hè assai più antica è torna à u XVIII seculu. L'exposition mudernu è i fondi di u museu storicu u numeru di più di 500.000 antichi, chì sò in più di 80 cullizzioni. U museu hè fundatu nantu à una grande collezione di Dr. Nikolaus von Himsel. Bastamente, sò sti sugetti di a storia, a scienza naturale è a maghjina arti. Dopu a morte di u duttore, a so mamma, seguitu à a vulintà di u so figliolu, trasfirìu a so cullata cum'è un regali liberu à a cità di Riga . Lu cuvernu di cità è u cunzigu di a cità decide di creà un museu di a cità nantu à una basa di una cullizzioni di elementi priziosu cugluti di von Himelsel in a so vita. Allora in u 1773 u Museu di a Storia di Riga hè stata fundata Nikolaus von Himsel.

Sottu à a risposta completa, a custruione di u teatru anatomicu fù trattu da parte, chì oghje ùn hè micca cunservatu. Dopu à u 1791 a cullizzioni di tesighieri hà trasladatu à a parti orientali di u cumunimu di Còmula in un edifiziu in custruzzione specie, nantu à a foresta di quale anu esiste l'inscription "Muzeum".

In u 1816, u museu abriu u Cunsigliu di l'Arti, chì era impiegatu à u studiu è a ristaurazione di specimens rarus di pittura è scultura, cuminciannu à i fondi. È in u 1881, hè aghjuntu è u Cunsigliu di u Monete, chì era ingaghjati in l'analisi è a classificazione di muniti rari è antichi è di bancari.

Collections du museu

In u 1858, per a prima volta, eranu duie cullettori esse esibiti, l'articuli chì anu rimettutu pergeu in u museu oghje. Quessi sò oghje nantu à a vita è a vita di l'omi di l'abbitanti di a parti Baltica di l'Imperiu Rusu è i sugetti di a Società di Natura Explorers. Da quellu tempu l'esposizione di u museu s'hè sviluppata considerablemente, per quandu mi devia passà un novu edificu induve u museu si trova oghje, nantu à u Palasta Street 4. Havi dumandatu un inventariu chjucu di tutte e cullezzione, chì u museu ùn avia micca solu articuli da a cullizzioni di Himsel, muniti, oggetti di l'arti mundiali è una numerosa colture etnografiche. Tutti i valori di u museu appartinni à a cità di Riga.

In u 1932, l'esposizione sana est era nclita in u registru di l'infrastrutture statali, ma anchi questu, quattru anni dopu u museu era chjusu. Elementi chì appartinevanu di cullizziunati privati ​​fendu u bagnu induve eranu esse exhibiti, è u museu di u nome Himsel fù cambiatu in nome di Riga Historical Museum. Dopu à l'apertura, i tempi difficiuli: a Seconda Guerra mundiali, dopu chì Letònia hè statu inclusa in l'URSS. U guvernu soviitu nationalizatu assai di a cullezione di u museu, è qualcosa fora spurtatu fora di u paese.

È solu in u 1964 u museu fù datu u nomu di u Museu di Storia è di Navigazione in Riga, è esibidii permanenti eranu per piace visitori.

Un grandu locu in u museu hè dedicatu à exhibita dedicata à a storia di a navigazione di Letònia. U più anticu di elli hè u Riga, truvatu in u fiumu di u fiumu Riga. Hè datata à u XII seculu è raprisenta un vapeur d 'un mastru mastru. U scheletru di a nave è i elementi surviventi sò rapprisentati in u salonu di u trasportu.

Cumu ghjunghje?

U museu di a storia di a cità di Riga è a navigazione hè di a cità vechja . Per arrivà quì, avete a mantene a via da l'estazione di ferrovia, u viaghju per camminà circa 15 minuti.