Cumu apre tu musica?

A data, ci hè una tecnica speciale chì vi permette l'apprendre a noti, è ùn ne passanu assai ore. I sperti chì, dopu à passà 40 minuti, una persona hà da pudè ricurdà a situazione di e nota, pudendu scrivite cù calma, è ancu chjaramente saputo chì chjave o stringe indicate una nota particular.

Cumu capisce a musica?

Allura, partemu cun un exercitu simplice. Ci hè bisognu di parechji volte per aghjunghje tutti i notti in modu, questu, prima, re, mi, fa, sal, la e si. Fate questu almenu 10-15 volte in furia. Allora accuminciamu a cumpraria a cumpagnia, pruvate di ripetiri a noti parechji volte in l'ordine inversu, ùn anu micca bassu, fate ancu 10-15. Questu avete aiutu, quantu rapidamente à amparà e note, è per esse adupratu in a notazione musicale.

Ora una volta aghjustemu u cumplettu. Avemu pruvatu di ripetirete u note through one, per esempiu, a-mi, re-fa. Fate stu uttèsimu per almenu 10-15 vultete, per via, serà megliu più cumu si dumandà à qualchissia per cuntrullallu. È ùn si micca scurdatu chì hè necessariu di dichjarà i nomi in alta, questu aiutà à apre a rapidamente a infurmazione .

Avà mi facemu d'aprenu i notti nantu à u mulinu musicali cù l'aiutu di un esercitu scrittu. Per fà questu, pigliate un libru di nota è parechji volte in una fila, scrivite alcuna in ordine diretta (da "à" à "sì"), in u reversu (da "si" a "prima") è un passu ("à" - "mi" "Re" - "fa"). I sperti chì, dopu à 3-4 ripitenzii di questu esercitu, una persona ùn serà micca cunfondita à scrive nota è i ricurdativi beni.

Cume prestu à apre l'appunti à u campu musicali?

Allora avete bisognu di principià a furmazione nantu à l'instrumentu. Partendu da a chjave "à", presse i chjavi unu per un o toccu i chjassi, è dicenu u nome di a nota chì site in alta voce. Assicuratevi di "passà" à a fine di l'otava, in seguitu repite u 3-5 3-5.

Pigliate un brevi brevi, è accumincia a prutestanti chjosi o tocca i filamenti in ordine per iscende, questu, da "sì" à "prima".

Repetite questa parte di a furmazione sò ancu esse almenu 3-5 volte. Dopu chì l'ordine inversu hè ricurdatu, avete bisognu à cumincià a pressa à i chjavi di i passi - doppia ("à" - "mi", "re" - "fa"), triplete ("à" - "mi", "re" - " "). I sperienti ricumandenu fà stu sforzu, in direttamente è in reversa. Se passate almenu una mitità di una furmazione , una persona pò esse ricordati di u locu di e nota, chjave è stringe.