Balance à u mercatu di supply and demand - chì hè?

Per spiegà i prucessi chì si righinu in u spaziu ecunomicu, ci sò parechje reguli è regularità. Unu di e cintrali hè u equilibru di u mercatu è di a dumanda - una situazione harmoniosa chì satisfeci à i dui partiti cumunicari. Stu cuncettu hè valuru praticatu, chì permette di pruduttu regulamentu cusciutu di e relazioni.

Qual hè l'equilibriu di u mercatu?

U sistema ecunomicu pò esse vistutu da a pusizione di u migliori è u più bruttu statu. L'equilibriu di u mercatu è una posizione equilibrada bè chì ùn deve micca correzzione. I cunsumatori sò cuntenti di a qualità di u pruduttu è u so valore, i vende ùn pruvate d'esvergenza di i prezzi, creanu artificiale un deficit è cambienu e caratteristiche di u pruduttu per riduce u coste di a produzzione.

Equilibrium in l'ecunumia

U puteru è a pruduzzioni sò sempre in cuntattu. L'equilibriu di u mercatu hè in l'ecunumia a megghiu combinazione di dui pusizioni. Analise tali situazione cù una simulazione chì palesa staticu o dinamica. In u primu enfasi, l'equilibriu di u mercatu hè evaluatu in un momentu particulari, è a seconda opzione hè diretta à studià i cambiamenti di ogni paràmetru in tempu.

Funzioni d'equilibriu di u mercatu

A visualizazione di a situazione hè fatta di gràficu gràfiche chì dimustranu a pruduzzioni è a dumanda. Cù l'aiutu, unu pò vede una vuluntà d'equilibriu di u mercatu è scopre i so prucessi. A caratteristica principale di u puntu di equilibriu hè u prezzu, chì hà assai funzioni.

  1. Measuring . A aiuta per capiscenu u valore di i bè.
  2. Quantità Hè necessariu di paragunà u valore di e diverse merchenzie è servizi.
  3. Informazione . Reflecte necessità, déficit, eccess.
  4. Equilibbili . Hè permessu di truvà un equilibru trà l'offerta è di a demucatu senza andà in u déficit o surplus.
  5. Guida . Dà un signalu di a fluttuità di i bisogni, à quale a fabricazioni rrespundenu per mantene l'equilibriu di u mercatu.
  6. Stimulating . U pruvvidituri prupone di riduzzione di costu per ottene più maiori, è i duminii di ricerca ricerca per l'espansioni cchiù prufessiunali, com'è u risultatu, i fatturi di a produzzione sò distribuiti raziunamenti. I cunsummadori anu cercatu un prezzu più prezzu, pruvatu à gastà ottimisimu u so soldi.
  7. Accounts . Reflecte u costu di fabricà u pruduttu.
  8. Ecunomicu stranicu . Utilizatu per i transacciones è i settlements entre paesi.
  9. Distributivu . Demonstra a piazza di l'ingudu, risorse è bè.

Qual hè l'espressione di equilibriu di u mercatu?

U travagliu analiticu nantu à l'estudo di i fluttuali di u mercatu si cumpunisce e formule è a riflette grafica di l'statu per simplificà a percepzione visuale di i cambiamenti chì anu avutu. I parametri principali di equilibriu di u mercatu:

Tipi di equilibriu di u mercatu

I ricerca utilizanu dui mètudi d'evaluazione di equilibriu di u mercatu.

  1. Approcciu di Walras . Hà implica interaczione entre vende è cunsumatori in cundizzioni di cumpetizione libera. Cù a partenza di i prezzi di l'accontu di equilibriu di una di e partiti aiutanu à u ritornu à u livellu necessariu. Quandu u déficitate si sviluppau attivu, cumpagnie, cù l'excesa - i pruduttori.
  2. U Marshall Market Equilibrium Model . Assume una descrizzione di u periodu longu. A reliance hè fatta nantu à a pruposta, se ùn hè micca perfetta, allura u fabricatore adopà misure, cuncintendu à a quantità chì u cliente hè prestu per dà. In questu approcciu, u mecanicu di equilibriu di u mercatu hè monitoratu solu da vende.

Equilibru di u mercatu è coste-efficacy

Unu di e parti più interessanti di a teoria ecunumica hè dedicata à i prublemi di equilibriu, chì pò esse parziale è generale. In u primu casu avemu parlatu d'un mercatu separatu, senza piglià à cuntà l'impattu di i cambiamenti di prezzu in un compartmentu in l'àbiti vicini, quella hè l'effettu di retroalimentazione. Cù un equilibriu cumuni, hè cunsideratu u cuntattu strettu di e prezzi cù e diverse platti, in quale ogni sughjettu ponu esse più da i so sforzi.

L'equilibriu di u mercatu è l'efficienza sò interrelati, postu chì in presenza di un equilibru ottimali, i risorsi hè megliu distribuitu. U fabricatore l'utilizanu cù u prufittu maximu, senza l'utilizazione di a tecnulugia "brutta". Cù l'effettu di i prudutti di fabricazioni, ùn hè micca avvezziutu novu à crià mercurie è u cumerciu ùn devenu più un augmentu di i vini.

I modu di ottene u equilibru di u mercatu

I cumpratori è i pruduttori sò in interazzione cuntinuva, chì aiuta à truvà u megliu rapportu. Analizà cusì chì u equilibriu di u mercatu hè stabilitu.

  1. Aumentu u prezzu . Hè necessariu in casu d 'una scarsizza.
  2. U prezzu reducitu . Pudete aiutà cù l'excesa productiva
  3. Stimulazione di u tema . Pudete supremu u déficitè, ma cumportanu par pricidie più basso.
  4. Cellu u libru . Hè necessariu di risaltà i prezzi è eliminate l 'excevulati.