Fruit pastille in casa

Cusì vulete de volte per dà à i vostri figlioli qualchi diliziosu è dolce, ma à listessu tempu uttellu. Dicerete chì un pruduttu ùn hè micca esiste? È ùn hè micca dirittu. Operei una ricetta simplica simplice per a pasta di frutta in casa . Questa delicatizza certamenti hè di u gustu di i vostri figlioli, è vi faraghju u cuntenutu di voi.

A ricetta per a pittura pastiglia

Ingredients:

Preparazione

Pigliate una manera senzalla di fà un dolci di frutta. Allora, pigliate a frutta chì tù avete in casa. L'arrimbanu, riniscienu cun una bagnata, sguassate, se ne necessariu, è morda cù boni mani, o l'avemu passatu per un macinatu di carne. Pusendi u patati purpi in una puchina, fassi un pani acqua fogghi è pusitallu nantu à una stufa, nantu à u focu mediu. Furmà u fruttu di massa durante 15 minuti, stirringani constantemente per ùn avè micca bruciatu à u fondu di a panetta. À a fine di a coccia, aghjunghje u zuccheru à u gustu, fate furiate da 1 minute precisamente, è sguassate u fruttu di u lituanu da u focu è permettenu di enfasi.

Pigliate un panu o una bandita di metale, copre cù polietileniu è diffuse una capa uniforme di massa di frutti di frutti cun un grossu di 0,5 cm. Pusizammu a delicata per seccià durante 3 ghjorni in un locu secu. Allora u pasta di pezza secca hè pruduttu scorciata da u polietileniu, se secargiu cumu avè, da esse assai faciule fà, è tagliate in porghje di 15 * 15.

Scorrini in ogni pezzu di un tubu è mette in un caprettu. Cercuamu u cuntinuu cù un vacuum or capillary cap usual. Hè tuttu, a nostra buttagnia gustosa è utile hè prestu.

Per sapè di sta castagna, avemu suggerutu cose una pasta fatta di pira , chì hè sicuru per adatta à una tazza di tè cù a famiglia.