Pastila in casa

U veru pasta hè diliziosa è, pudemu cunsiderà, un pruduttu utile. Sicondu una di e versioni, pepite di frutta, una dolcezza, cunnisciuta in Russia da u XIV sèculu. U presumibbilmente, a ricetta hè inventata da l'abitanti di Kolomna. In u iniziu, a preparazione di a pastiglia pare cusì: u pezzu di fruttu è bacca fugliale hè struciutu cù u melu (più tardi - cù u zuccheru più prezzu), sta mistura hè stata appiicata uniformi à un tela stirata nantu à u quadru è assecatu in un furnace rinfriscenu. Allora li capasciuti avè stati capulati è sottumessu à securizate secunnu in e castagni speciali. Dopu à u 15u seculu, u biancu hè statu aghjuntu à a pastille, ma stu cumpunente ùn hè micca necessariu.

Nisun urdinate chì ci vole stu postre sapi da pasture, vendite in vendita (una pudastia similar à marshmallow) hè solu una versione simplificata di dolce di frutta. Ma pudete fà una pasta in casa. Per fà questu, solitu esse sfarenti frutti: frutti, bayas, calabacina, melone. Preparate pastilles in casa ùn hè micca cusì difficiule. Di sicuru, hè bonu per preparà una pastilla fugliale in un furnu russu (in u modu di enfasi frenu longu), ma puderete ottene boni risultati cunterna furmagli è altri apparenti di cucina.

Pastilla da quince

A ricetta per pastiglii, preparatu da casa da quince, ùn hè micca particularmente complicata.

Ingredients:

Preparazione

Cunsiderate a manera di preparà a pasta di quince. I frutti di u codre chì sò lavati è sbulicate. Cumpèmule ogni in 4 quattru parti, sguassate u core, aghjunghje a manzila preparata in listessa manera. Quandu u fruttu hè chjappu è pulito, poni immediatamenti in un pani di acqua fridda (a ritenza di 1 kg di frutti -1,2 litri).

Coglie for about una ora, chì cogliu a tapa, nantu à u caldu bellu. Fracchemu un tamaru (micca pocu prufunditu), aghjunghje u zuccheru è u zucchero di limonu. In novu, avemu staccannamu a massa di fruttu nantu à u caldu più bellu. Perduvarli periettu, preparanu finu à u spessu.

Quandu a massa si trova in cucina è diventa un viscosu abbastanza, l'avemu sprezzatu nantu à un tabbutu pianu fugliu cù l'acqua è l'hà spàrghjela cù una spatula humedutta in l'acqua o cù un larfacciu largu, uttene un grosu di strattu di circa 1 cm .Capà cun gasa limpa è impregnata in un locu secu, ben ventilatu ghjornu. Quandu a pratiche secca, a secemu in u fornu, u cut in striate chjardu è crumble in u zucchero in pezu. Questa pastiglia pò esse emprema per un bellu pezzu in i castagni.

Pudete preparà a pastille in casa in una manera pocu diffirenti. Per questu, una carta di fragnante grezzu deve esse disposti cun una foglia di carta di furmagliu oiled, in cima di una struttura uniforme è una mezana di frutta. A pastiglia in a forma di una foglia hè assicuta in parechji passi. Allora u capu pò esse ricuminciatu cun un rollu è tagliatu in fette o doblegate parechji stufi sicchi di pastille nantu à l'altri (bellissima, si i capi sò di frutti diversi), liggeru cumpressu è tagliatu in tagliati.

Pastille da marmellata

Hè assai piacevule per preparà una pastiglia homemade da marmellate o frutti freschi, fretta cù u zuccheru. Questu hè un postu cusì excellentu, chì pò esse facilmente datu à i zitelli, postu chì sapete esattamente ciò chì hè fattu di.

Ingredients:

Preparazione

U puderezzu per l'elaborazione di pastigliali in casa sò duverebbe sufficientu gruffu, anche aghjustatu hè deve esse purtatu à un licenzu homogeneiu è fegate in un tamaru micca petite. Dopu quì, pudete aghjunghje oghje u biancu ovu è agisce cumu se l'hà dettaus.

I manichi tradiziunali tradiziunanti di cunfitturi cusì casalinghi ùn anu micca bisognu di assai zuccaru. Cusì, hè un pruduttu più bisognu chì marmellata. Hè per quessa, è u pastilu da marmellà sarà più utili. Inoltre, ùn pò micca agisce u biancu d'ova.

Da chì tipu di marmellata per preparà una pastiglia - una materia di gustu, ma assai crèdenu chì da a delicatessen prumezza vene un postu particularmente delicious. Servimosi a pastiglia per tè.