Pane con olivi - pasticcini stupendine, degnu di u restu Michelin

Pane con olivi - un pianu micca raru in parechji paesi di u Meditirraniu. Semu una ciabatta italiana fragranza , una baguette francese, o un tagliolu pisu grecu da Kalamata, in più di l'alivi è l'alivi, u pane juvi cù a salinità piacevule è una varietà di textu.

Decidi à dedicà stu articulu à parechji ricetti per a preparazione di u pane d'oliu, quellu chì si meritava à serve nantu à a tavola di u restu Michelin.

Pane semplice cù l'alivi è a cipolla

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina nantu à a tavula è a so mischiglia cù u sali, u levitu è ​​u zuccheru. In u centru di a mistura secca femu un bonu, in quale emu acqua brusa. Ricaccià a ferita à u centru, amassi a pasta finu à liscia è liscia. Cumpulammu a pasta in una bola, mette in un tavulinu è cundiscenu cù una bagnu facia, fannu risunzà in un locu caldu per 1 ora.

L'Olivi sò cututi è dichi di l'umidità cù una napkin staghjunata, cipulite cut in pieces. Pulsà l'olivi è a cipolla nantu à a pasta, mettite di novu, formate è lubricate cù u latti. Bake u nostru pani semplici di cugliera 35-40 minuti à 190 gradi.

Pani d'oliva in grecu

Ingredients:

Preparazione

I dui tipi di farina sò stati siddu nantu à una tazza di un processatore alimentariu, aghjunghje uvedu è u salinu. Pour l'acqua calenta in a farina di farina è amassi a pasta finu à ch'ella sia toratta è elàstica.

Trasferisce a pasta finita in un grande latinu, pour un oliu d'oliva nantu à a superficia è aghjunghjenu romanu, olivi è zesti. Amegghinu a pasta cù u "riimplante", è poi l'impruta cù una film è l'abbanduneghja in un locu fieru durante 2 ore, o finu à chì a bola di a massa si douche.

Oven rinfriscenu à 220 gradi. À a bacia, nantu à a pezza cù a farina, spàrghjammi a pasta, dà a forma persequita è mandi à affaccià primi 15 minuti à a temperatura originale, è dopu altru 45-50 a 175 gradi. Pane d'oliu d'aliva duveria d'oru è cruciolo afusilatu.

Terra francese cù alivi è alivi

Per a persona di lingua russa, a parola "fugas" s'apica solu à l'arme, ma in a cucina provenzale, u "noma" di a culle esplociante hè un pani fragrant tradizionale preparatu in villaggi francesi.

Ingredients:

Preparazione

In un tettu prufunditu, mischjà u levitu, u zuccheru è 1/3 ghichette. acqua cale, permette chì a mezora si stalla in un locu caldu, finu à ch'ella principia a burbuila. À u levitu, pour a farina, aghjunghjenu l'oliu d'aliva è u sali, amassi a massa. A pasta finita hè trasferita in un tettu prufonditu, coperto cù una film è surtite in un locu friddu finu à dui in quantità.

Avà, a pani pò esse divisa in 5 parte ugguali, quelli chì sò da esse in rollu in un pastele. Avemu chjappu u pastore cù trè volte in u mediou, è e tagliate di a pezza chì sò stati stinciati cù e nostre mani. U futuru pane hè cupartu cun una bagnu facia è fughje in u calore per 30 minuti. Mentre u pane si stende, l'alivi è l'grassi sò intrecciati. Fugas hè fatta à u oliu d'oliu è pezzulate da a mezora d'oliva da quì sopra. Bake bread à 260 gradi per 15 minuti. Prima di l'alimentazione hè chjappu.