Hairstyles for teens

I mo figlioli è i giovani facenu esigenzi especiali nantu à a so presentazione. Li picciotti è e zitelli ghjovani gustasi di cum'è di i rapprisintanti di u sessu oppostu, perchè pruvate à vestiti assai è sempre attentate à i so capelli.

Se prima di quell'èpine, a maiò parte di i genitori prumittìanu di trimà è pente a so pècure, perchè avianu vistu è pulitu, ora hè necessariu di prupunimu micca solu l'opinione di u zitellu stessu, ma ancu certu tendenzi di moda chì l'adulescenti sò assai seguenti.

Allora, cù l'arrivata di ogni stagione, stilisti è perruperità in tuttu u mondu creanu tanti pittura di moda è stylish per i zitelli è e adolescenti. Per guardà i so cumpagni senza esse un scopu di ridicule per parte di cumpagnie di qualità, un figliolu "avanzatu" hà necessariu à cumprisi i bisogni di a moda muderna, cumpresu in i pelli.

Hairstyles adolescente per i zitelli

Oghje ghjente oghje ghjente sò abbandunati più o menu di u solitu per tutti i capelli di u "sport" , quandu u capeddu hè tagliatu à a stessa lunghezza è più curtu. À u cuntrariu, oghji u ghjovanu spessu prefessu capelli di ponti di eleganti è di moda per i pelle di medie lunghezza, per esempiu:

  1. "U Capu". Stu pitturutu veni à noi di i tempi Sovietsi. Aprire 30-40 anni fà in ogni modu di a manifestazione hè pussibile cuncredu à i ghjovani, trimmedutu di stu modu, ma un pocu dopu a moda per questa hairstyle sfundò. Oghje, à u cuntrariu, hè di novu in a punta di pupularità. Un adulescente, trimmed in a forma di un "cap", sempre s'assumiglia è pulitu, ancu s'ellu ùn hè micca stallatu di travagliu di cutidianu. Inoltre, se u zitellu vole esce da a ghjente, pò fà un capu di "capu" cù una cuda behind, chì dà l'apparenza un certu "scantu".
  2. "Bob". Un pezzu assai benignu, in u quali u filamentu di u viertu sò ovutamente facianu assai più longu chì in i tempii è u spinu di a testa. Appuitu per a maiò parte di i picciotti, ma ancu chì i zitelli cù i pieni di bocca avissiru evità.
  3. Sottu pignata. Una maghjina stampata è uriginale pò ancu esse cumprata se chjappà u zitellu "sottu a pignata". Stu pezzu ùn solu destinà l'adulescente da a folla, ma ancu aiutau à oculazione i difetti minuri di l'aspettu, per esempiu, l'asditi asimmetri.
  4. "Iroquois" hè cunzidiratu unu di i capelli più chjori per i zitelli. Decidite di fà, pudia micca micca ogni zitellu. Inoltre, u "Iroquois" precisa un stilunità di ghjornu cù l'aiutu di cosmichi speciali.
  5. Infine, una altra opción populari sò tutti i tipi di haircuts cù un mudellu. In questu casu, u zitellu hè tagliatu in a listessa lunghezza, ma dopu una certa impresa hè rasata per a so testa. Pò esse parechji ieroghifichi, simboli, designazioni di gruppi musicali populari è parechje altre cose.

Hairstyle adolescente per ragazzi

I giovani bellesi in l'età adulescente sò sparati in breve raramente. Comu regula, tendenu à mantene i capelli longi è sò furzati à creà belli haircuts di elli ogni ghjornu. Comu opzioni di ogni ghjornu, generalmente cunnisciutu per tutti i curnini di "caldi", sputus o "spicelet".

Questi piani pò esse fatti diferentamente ogni volta - per dividinu u capelli in parechji fille, per regulà l'altezza è u groscheru di a cuda, per cunnetta viaghjà parechji braidi trà l'altru è cusì. Inoltre, in u principiu di hairstyle ùn pò micca rimpruverà tutti i rizzulidi, è lasciate uni pochi è di riccià cù un curling o rive di capelli.

I capelli per adulescenti in una discoteca o per un'altra occasioni spéciale soveranu u cuntattu. I giovani bellesi si sparghji i so chjusi di i so spalle, averebbe ferruviamenti nantu à i big curlers, è da i fillepi petite facenu purlette chinu è i mette à u pezzu. Intantu, certi figlioli facenu turnà à mudificà haircuts - cum'è "quads", "bob" è altri varianti parechji.

Ci hè parechje variazioni di varianti di hairstyles per i zitelli è di l'adulescenti. Di sicuru, per i specìfiche di stu periodu, micca tutti elli puderianu i paisani di u zitellu, ma à questa età u vostru zitellu deve esse concede una libertà relativa è permettenu di decide per ellu stessu.