Mediche antinutérite in ginecologia

Trà e malatie di u sistema riproducente femminiliu, i posti dirigenti sò occupati da prucessi infjammatori. Questa tendenza hè assuciata à parechje fatturii: stress constantu, nutritionu dolce, una vita sessione promiscuze, ecologia pobida è, in cunseguenza, numerosi infizzioni contr'à i sfondate di l'immunità ridutta u so travagliu.

Per quessa, u rolu di droghe di antibiotici in ginekulugia ùn ponu esse stimatu.

Terapi antibiotici in ginecologia

A terruzine antibatteria in ginekulugia hè fatta in u trattamentu di e malatie hinvitanti di l'utru è l'appendage, a vina, pelvica peritoneu. I antibiotici sò prescritti cun pruduzzioni, principalmenti foca nantu à u patogenu è a so sensibilità à questu o quellu componente. Inoltre, in ogni casu specificu, a dosa, a durazione di l'amministrazione è a compatibilità cù l'altri medicazione sò stati scelti. Tutti issi sfumiglii deve esse accunciati da u duttore assistente.

A data, u medecenu farmacèuticu offre una gran varietà di droghe di antibacteriali, chì diferendu in a pulitica di prezzu, in efficienza à i sfarenti tipi di bacteriasi, in modu di liberazione.

Una attenzioni particulare in ghjineculugia hè datu à l'agenti antibacteriali di l'azzioni lucali, cù parechji nomi chì sò presentati in a forma:

I veli antibacteriali sò più spessu usati in trattamentu complexu, anu anch'elli cumerciosa attività antimicrobiale, effetiva eliminheme i sintomi di u prucessu infjammatori, è sò ancu cunvenuti per aduprà. A durazione di admission varieghja secondu a natura di a malatia. Inoltre, preparalli tematichi sò usati per a prevenzione di prima a questa intervenzione kiruritica. Supositori antibacteriale cù nomi chì Polizinaks, Klion-D, Pimafucin, Terzhinan, etc., anu pruvatu in a prussione di ginekulugia.