Puderaghju prestu soldi in puri ghjovi?

Per una persona ordinaria chì ùn ùn adherisce troppu à i dogma di u Cristianesimu è ùn cunnosci micca assai di i detallsu di sta religione, u ghjornu Pura hè più cunnessu cù i prucessi di pulitica è di sanatorii. Ma in fattu sta data hè dedicata à l'Ultima Cena, duva, sapendu à a traccia futura, Ghjesù disse ade à i so seguitori.

U ghjornu duna l'oppurtunità di ridivà i vostri peccati è migliurà a qualità di a vostra vita. Per questu hè necessariu solu di seguità i segni di Pasqua è rituali.

Vivemu in a putenza di una econumia di u marcatu è, di manera naturali, assai persone sò senza mansa di soldi. A question naturalmente si sorgieghja se hè pussìbule di presa prestu soldi nantu à u ghjornu puri è se ne serà u peccatu è causa di futuri disgrazia. Pudete piglià prestu soldi nantu à un ghjornu limu. À questu compte ùn ci hè micca pruibbimentu, perchè s'ellu ci hè bisognu, pudete piglià prestu prestu o prestu prestu soldi da l'amichi.

Ritu per aumentà a prosperità

Puderanu prestu soldi in un pienu Di ghjennaghju, di sicuru, hè permessu, ma hè megliu di ricerche à i rituali chì farà chì a crescita di u soldi prestu scorri da ella stessu.

Ci hè una creazione antica chì, se in quellu ghjornu stessu cuntà tutte e vostre soldi e trè volte chì sò direttamente in a vostra casa, dopu à l'annu, tutti i prublemi finanziarii questa casa passarà. Ci hè un pruduce chì deve esse cunsideratu, nimu di i membri di a casa ùn deve vede stu prucessu, altri ùn anu micca bisognu di tuttu questu. Se ùn ci hè micca boni diritti in a famiglia, ùn avete micca impurtentatu - u fattu di cuntà i soldi hè impurtante.