Comu cose pantaloni?

E rigioni di bellezza di u mondu dictate i paràmetri di ricerca di a figura. Tutti i ghjente è e donne proventenu à cunnetta. Rapidu di perdita di pisu risultati in a nicura di cumprà canzone nova o per suture l'antica. Ùn hè micca difficiule di cuscugliate un vestitu o una faldella, ma di cusì trousers hè una cumpara più complicata.

Comu cose pantaloni?

U ghjuvendu di caccià ùn hè micca cusì faciule cum'è prima visione. U periculu principalu hè a pussibilità di sguassà i pantaloni. U fattu hè chì hè pussibule cosisce trousers senza rettili sanu solu da 2 tene, nè più. Trasfurmazioni significanti necessanu un redimenuatu completu di u pruduttu, chì si trova, per riniscenderà u pantalone. L'autocupazione cù questa tastera ùn puderebbe cunnisciutu costurevule, cusì hè megliu fà piglià i pantaloni à l'adatti in l'atelier.

Puscia cosi in i malati è di costru un cinturione di ghjunconi hè pussibile è indipindente, adendu per e seguenti règuli:

  1. Pantaloni costati à u stessu tempu è da a costura interna, è nantu à a mozzetta (interna). Impurtante! A cuddana à a costura interna si permettenu solu s'ellu hè necessariu di micca di puntà i pantaloni, ma di rinfreschi l'excedente tissue da una certa parti di e cosce. Di solitu, in questu casu, i pantaloni si sente casi perfettamentu, è ùn ci hè bisognu di cuscà a tanta stessa. Ma ancu in questu casu, prima di cuspira i pantaloni in i maletti, avete da pruvà nantu à elli, staple "testegra" in tissuti nantu à i pantaloni, facenu un punteddu di prucessu da a manu. È solu dopu à rimettiu pudete passà un novu punteddu. Sì chjappà i vostri pantaloni solu da a costura interna, i ghjambite di i ghjambuli pò esse sferenziali è ùn serà impussibule di restaurà à u so apiece originale.
  2. Se li pantaloni sò un'atechjate strettu, ùn avete micca bisognu è sutura a costru lateral. Hè bisognu à pruvà nantu à i pantaloni, per sceglie a costura oltre, per parleghja, à pusà. Se u pantalone "pull", pò esse chì avete bisognu di una custruzzione interna, pisanti.
  3. Prima di cose u pantalone nantu à a machina, avete bisognu à pruvà è esaminà quandu induve hè a trimatura. À questu puntu, i pantaloni sò stati scatti è sopravvivuti à u livellu necessariu. Allora pruvate di novu, l'aghjustati sò fatta, è solu dopu chì a nova costura hè spulada.

Cumu cunfittassi i pantaloni?

Ci sò: trousers flared. Wanted: calzini diretti.

Stage:

  1. Pruvate i pantaloni chjappini. Portnevskimi pinsi da i dui i latiti di una perna (è da l'internu, è da a parti di a costura interna) hè eliminata a quantità necessaria di tissutu.
  2. U pantaloni sò sfraccinati, turnonu. Sapun marca u situ di pinzati cù aghjunghje, e poi l'aghjunghjini sò sbulicati è u saponu hè disegnatu ancu una linea, chì combina tutti i marchi in debitu.
  3. Allora dui pantaloni sò sbagliati, cù l'aiutu di l'agulla di tailor, i linii sò trasfiriti a secunna pant feta (trasfurmati dui e so maghju nantu à e so lined sudu in a prima lega). In a second pantera ci sò ancu marcati di l'arrangementu di agulla (pinnate), chì dopu cunghjuntanu in linea.
  4. U teppu di l'excezione hè aggratu cù una smalla distanza da a costura. S'herta per stitch è scumpigà e costi.

Senza una machina in a maiò parte di tipi di travagliu ùn pò micca fà. Ùn puderete cosalli i pappà e mani.

Comu coscia i pantaloni a manu?

Hè a più piacevule per utilizà una "machina di salvata" per ghjunghje pantaloni, cum'è trousers d'arquivazione cù cinta adhesiva. Prima, avete bisognu à ghjustificà i ghjuvelli in securità cù a linia di pezzi predefinitu di curvatura. Per fà questu, avianu bisognu à diventà finu à l'altru, perchè i centimetri extra sò in u locu equivale. Allora, in u fogliu resultanti, ci hè una cinta adhesiva (pò esse lumps) è pressionate di novu cù un ferru. A cinta adhesiva mantene a materia prima. Per a attrachzione finali, hè dispresìbile per sewighjà u doblegu, postu chì dopu lavurà a cinta sarà scurciata.