Snot with détection

I primi denti in babies vicinu à i zitelli sò esperendu cù impacienza, chì aspittàvanu l'ingressu per i capicursi di migliori l'aparicio di biancu. È ùn hè micca un accidentu - postu chì alloghju hè assuciatu cù una certa tappa di crià un criaturu. Ma, sfurtunatamenti, abbastanza spessu un avvenimentu divinu in a vita di i genitori hè accumpagnatu di manifestazioni di migliori. Alcune babies sò assai impurtanti è muzzicu in l'objeti stati chì sò vicinu. L'altri babysi soffrendu u cure, di malhezza o ancu vomiting. Spessu in i babys, ci hè un corpu cù l'intemperate, chì pruvucarà a mamma è u papà pè teme è preoccupa. Dopu tuttu, parechji sospettate a manifestazione di un virus o fredu è cumincianu à trattà u zitellu. Fighjulà per què chì ci sò poghji in i zitelli è ciò chì facenu cun ellu.

Runny nose à i denti di i zitelli: chì hè a ragiuni?

A situazione, quandu l'aghjustatu hè accumpagnatu da l'apparizione di pezzi, hè familiar à parechji parenti. Spessu, i genitori pensanu chì u probabilmente, u so zitellu in u sughjettu di l'azienda diminuite l'immunità: u zitellu torna "cullò" un altru virus. E a me mamma principia à trattà u zitellu cù droghe antivirali.

Infatti, si i denti di u zitellu sò chapped, un nasu di rinfrescinu ùn hè micca stato u vinu di u corpu. U fattu hè chì a mussa mucosa di u nasu è e so amichezza di u zitellu hà un regulemu cumuni di a circulazioni sangue. Quandu l'eruzzioni di a dent à l'encenura accumincia a inflamazioni, ci hè una crescita di circulazione sangue. Ma cù questu, ci hè una attivazione di a circulazione di a mucosa nasali. Comu u risultatu, a mucosa glandula accumenza di travaglià dura, chì si manifisteghja in a pruduzione di una piccula cantina di mucus. Quandu u cuteddu hè cutatu, un ghjornu fisiològicu in u zitellu andarà immediatamente senza cunsiquenzi.

Quantu à quale snot quandu u dentru hè cunsideratu cum'è normalu è ùn face micca dannu, hè generalizatu per esse trasparenti, ingaghjoli è in quantità limitati. Un altru tipu di altazione da u nasu pò parlà di a malatia. Per esempiu, u mussu verde blanchese o purulente cun dentarella hè un sintimu di l'attache di una infizzioni bacteriana. Inoltre, un fortu morsicante cun dalimentazione sò generalmente indican un virus o friddu.

In ogni casu, siddu li denti di u zitellu sò tagliati è i foglie di ciumi, hè necessariu di mostrarà u foglie à u pediatricu o l'ENT per l'eliminazione di a malatia. U duttore analizà a gola è u gricchi di u paci, esame à i bronchi. A infezzjoni non trattata pò causarii cunsiquenzi severi in a forma di pneumonia, bronchitis, otitis.

Snot nantu à i denti - chì trattà?

Se u mèdicu di u distrittu s'assegurau chì ùn ci hè nisuna infezzjoni, ùn hè micca bisognu di trattà un corpu cù l'intemperate. Ma u zitellu deve bisogni aiutu, postu chì a purtata di u nasu pò facenu respira difficultà, in particulari mentri chjappu è durmia.

Prima, avete aduprà u piumu di i migghiuti da u molu. Per questu, i medicini cù l'acqua di mare - aquamaris , dolphin, aqualor, marimer, saline - sò adattati . Paga è attentu à compra un pruduttu per pudè esse aduprà per i zitelli.

Se un zitellu hà un nasu dilittu cù dentru, u trattamentu pò esse l'usu di a salina. Hè preparatu da stu modu: 1 culletta di u salinu (ordine o mari) hè creatu in 1 litru d'acqua fogera, indiata in una pietta è inghjelata in l'arciprietella.

Dopu chì a medicina hè stata injectata in a cavità nasale di u zitellu, dopu à 3-5 minuti, sguassate cù cura l'aspiratu mucus. Hè un muzicellu cù dentru ùn dura più di 3-5 ghjorni è passa per ellu stessu. Se u dentale di u zitellu si prisenta, è a purtata di u nasu ùn ferma micca, verificate di vede un medico.