Massaggio cù piani nantu à i zitelli

Scattatura hè a deformazione di l'arcu di u pede, espressa in a suttastanti. U risultatu di sta maladie hè cresce a fatigue in caminari, u dulore in i pedi, u sviluppu improperu di u sistema musculoskeletore di u zitellu. Se avete chì i scarpi di u zitellu sò disprezzati in parechje, cun un scorri in ogni direzzione, questu pò esse un signu di u sviluppu pieni chjami. In questu articulu, parlaremu unu di i modi per trattà è impediscenu i piani flat - maschile à pedace cù pezzi chjuvi, è ancu di dì cumu per fà massaggio cù valgus, pezzi transversi è lonzitudinii chjusi.


E misure generale di prevenzione di flatfoot

Per impediscenu u sviluppu di a malatia, vede parechji reguli simpliczii:

  1. Per cumprà un zitrone hè un sapori di qualità cun una volta dura, chì rigurà cun fiducia u pede, ùn vi manca in diavule è esce. Hè megliu se u so scarpi sunnu fatti di materiali naturali, anche chì parechji mudelli sintesi muderni passanu ancu l'aria, permettenu li gammi "respira" è ancu mantene u calore. Un grandi vantaghju per i scarpi hè a prisenza di una sole ortopedica. Pudete ancu iri cù u zitellu per vede un ortopedista, verificate i pezzi di u zitellu è ordene un solitariu ortulogicu individuali.
  2. Fate regularmente a gimnastica preventiva per i pedi. Per fà questu, hè abbastanza per caminari cù u zitellu unu per un, in seguitu nantu à i maghi, dopu nantu à i tacchi, in prossimu o fora di u pede. Hè ancu utile per caminari nantu à culori o altre superfici texturizati. Un pianu cuminizatu hè un ghjocu chì u zitellu hà da pruvate a righjunghjini una piccula bola, lapice o un altru pezzu di u pianu cun l'aiutu di i so pedi.
  3. Da u tempu à u tempu fannu u maschili di u zitellu (non solu i petti, ma ancu i spalle, peri, mani).

Tècnica di masaje cù pede

U prugramma di i zitelli cù piani nantu à i piani è a furmazione fisica sò i più efficace è à u stessu tempu i metudi simuli di trattamentu è prevenzioni di a malatia.

Per ghjunghje u risultatu, u picculu u zitellu deve esse fattu ogni ghjornu. U scopu principale di u massaggio hè di rilassate è di stenderà i musculi stritti da a volta è di i ghjambi, chì hà un effettu benefizièvule nantu à a cundizione generale di u zitellu è serve com'è a prevenzione di assai malatii di u sistema musculoskeletore (pieni chilidi, clubfoot, scoliosis, cifosi, lordosi, etc.). Valgus flatfoot hè un tipu di deformazione di u pede, quandu u pedunu hè diretta "allora". A tali deformazione hè cunnisciuta com'è "clubfoot". À u pianu chjude transversale o longitudinale, l'arcu transversale o lonzitudine di u pede hè cumprattu è deformatu, rispettivamente. Sicondu u tipu di deformazione, l'enfasi di i movimenti di massaggi hè unu ligatu in a direzzione di e zoni più problematii.

A tecnica di massa massima

  1. Posizione di prossimu: u zitellu hè nantu à u panicu. Accogliu u massaggio cù un ligne chicchiate di u spinu. Dopu qualchì minutu, i muvimenti hanu da esse rinfuzzatu. Scava a pelle à u spine cù i costiglii di i palme. Prestu, impruvisa a volta in a direzzione da u sacru à l'assi axiluliani. Pìccaru a pezza a pelle nantu à tutta a volta, dopu à a longa spine, nantu à e spalle è omale. Dopu chì a pelle calmeranu beni, sarà rosatu, pruteggià a rugosa di a pelle cù tutti i vostri ditti (dui) è raghjone una "onda" à tutta a volta di u fondu à livellu, daveru rapidamente. Quandu u massager in u tostu deve esse l'esse cum'è iniziali - strufinendu cù i pappoi nantu à l'aria tutta di u spinu.
  2. Passemu à u massaggio di i gammi. A pusizioni iniziale ùn cambia micca. Avemu bisognu, strufinendu, strufinendu, cunghjunghjendu, patting e tingling nantu à a superficia entera di a coscia. Finite u massaggio di còsce chjapping.
  3. Dopu, turnammo à u spinu è à u maschile. A pusizioni iniziale ùn cambia micca. L'ordine generale di l'acculturazione di massaggi ùn cambia micca (strufinendu-grattannusi l'amuletante-vibrazione-patting-tingling-rubbing-stroking). I musculi di u spitatu ci anu aghjustatu cù curazione. Dopu à u massaggio di brillo, vai à a superficia di u pede. Firmà roture alternativamente, pressu annantu à l'incuntrariu cù pads di i dete, apparinate per favetta ogni dittu è untu. L'ordine generale di u spinatu è di i massaggi pà i pede hè cum'è seguitu: masaghju i venti, da u tendon d'Aquila, u latu esterno di u rinfrescinu, da quì a volta di u pede, po appastanza u sole, da turnà à u musculu vitturinu è novu à a sola di u pede.

Dopu à questu, avete da cambià a pusizione di partenza: cambia u zitellu da u ventu à u spalle è ripetì u complexu di i movimenti di massaggi in a prima di u pedicurale è a superficia superiore di i pedi. Ma ricordate chì nantu à a fronte di u spinu ùn deve micca moltu di i musculi, è ancu avè necessariu limità di i movimenti vibrational.

Cù l'aiutu di massaggiu terapeuticu, a circulazioni di sangue è u flussu di u linficamentu, u tonu muscular è ligamenti sò restaurati.

Ricurdativi chì a prima avvista a piani chini e cumincià à guarisce, u più di più è megliu pò fà. À u stessu tempu, u prugramu massivu è l'esercize terapulicu pò pudè trattà ancu i casi più inutilizzati di piani chini.