Basilica di Santa Vèrgine

  1. Address: Enrique Mac Iver 341, Santiago, Región Metropolitana, Cile;
  2. Pagina ufficiali: mercedarios.cl;
  3. Phone: +56 2 2639 5684;
  4. Auro de construction: 1566 anno.

Qualchidia chì hà visitatu a capitale chile, Santiago, ùn pò passà da a famosa piazza di Armas. U ritornu chjaru di i turisti ùn finisci cù questa fita, ma solu l'appressu. Dopu tuttu, solu dui blistoni da a piazza hè a Basilica di a Vèrgine Mercedes. A ghjesgia hè stata fatta in u XV sèculu, ma hè sempre un locu di cultu. L'attenzia di l'edificazione di turisti attrae l'architettura culurita, chì hè apprezzatu da i critichi arti. A chjesa hè stata elevata à u rangu di u munumentu storicu naziunale di u Chile.

Storia di a creazione

Ci era una Basilica di a cità dopu l'arrivu di i monjos di l'Ordine di a Vèrgine di Mercuri, à quale u guvernatore hè statu furnutu d'ogni aiutu. In gratitude per i sette anni passati in Santiago, i monaci eranu chiesa, u prucessu di custruzzione finisci in u 1566. Quandu a cità, cum'è u paese, hè in una zona di forte attività sismica, i terrimoti puderanu micca inantendu a Basilica. Più di centu anni, a ghjesgia si stete in a so forma originale, ma in u 1683 hè stata malduta da un terrimotu. A basilica fù ricustruita è i servizii di cultu si messe à esse tombu. Una volta, u travagliu è travagliu di restaurazione era necessariu in u 1736, quandu a chjesa hè stata novata da un terrimotu.

Basìlica di a Vèrgine Mercedes oghje

I turisti anu invitatu à visità u complexu architettonicu cumpletu: comprende a chjesa, u monasteru adjacente, edificazioni ecunomichi. Viaghjatori chì interessanu l'architettura di Santiago, hè bisognu di vede questa creazione unica di l'omu. Ma a basilica hè di interessu da un puntu di vista riligiosu, cusì hè attistatu da seminaristi, teologi è solu di famiglia per sapè à u Cattolicu. Un bonu statu esternu aiutà à valutà l'opere di i ristoranti. Hè sopratuttu è cunsigliata per piglià un'enfasi à l'edificu à u tramontu.

Agitates per visitarà a Basìlica è l'accessibilità passighjina. Andate à camminà circa Santiago, vale degnu di circà una strada per ellu. Poi unu pò vede unu di i più belli edifizii custruiti in u stil ne Renaissance. Una altra ragione per visità a chjesa hè un museu situatu in u territoriu di u cumplessu. Aghjunghje l'articuli di cultura è arti, è di i figuri di l'Isola di Pasqua.

Cume accade à a Basilica?

Per arrivà à a Basilica ùn hè micca difficiule, perchè pudete aduprà trasportu pùblicu. A ghjesgia si trova dui quadri da a piazza centrale di Santiago. A passà a quita hè impussibile, perchè u custruitu in u culore di terracotta stands out in u sfondate di casi muderni. Questu hè un locu ideale induve pudete pacà di u rughjoni di a cità.