Museu di Fine Arts (Chili)


U Museo Nazionale di Fine Arts in Santiago hè stata fundata in u 1880 è oghje hè unu di i più antichi musei in Sudamerica è u centru di a pintura di u cuntinenti. Per tuttu u tempu l'esistenza di u museu, cambiò l'edificu trè volte, l'ultime hè statu custruitu per ellu è hà una struttura unica.

Storia

L'inaugurazione di u museu hè statu u 18 di sittemmiru 1880 è da questu hè chjamatu Museo Nazionale di Pinturas (Museo di Pittura Nazionale). Per i primi sette anni, i chjassi corsi ordinali chì ùn avianu nunda di fà cù l'arti puderia visitaru u museu solu uni pochi ghjorni à l'annu è da questi casi solu un abitanti di stanzi cù un numaru limitatu di esse aperti eranu aperti. U museu hè struitu per studià a pintura da artisti nazionale.

In u 1887 in Santiago un bastimentu era custruttu, cunnisciutu cum'è u Partenone, in quale eranu stati exhibimenti annuale è esibizioni. U guvernu dicidiu utilizà stu edifiziu per u museu è immediatamenti tutti i tesi di u Museo Nazionale di Pinturas eranu trasportati. À u stessu tempu, u tempiu di a pintura hà ricivutu un novu nomu - u Museu di Fine Arts. I chilieniani anu l'oppurtunità di visità più frequentu, cum'è chì u nùmeru di exhibiti aperti anu cresciute significativamente.

In u 1997, u museu hè ghjestionatu da l'artista Enrique Lunch, chì l'hà fattu apertu à i chjassi ordinarji. Hè statu un passu impurtante per u sviluppu di a cultura naziunale - qualsiasi residenti di un paisanu enormu pudianu vede cumu i so ochji nantu à e capulavori di a pintura naziunale.

Ùn era pocu prima ch'ellu hè stata questa dumanda per esse un edifici originale per u museu induve a scola d'arti fine puderia ancu esse situatu. U locu per ellu fù sceltu Forest Park, in quellu tempu era unu di i più belli in Santiago . U travagliu di u prughjettu in u 1901 è a so opzione in u 1910 è ùn hè micca accidintali. Quist'annu fù cilibratu u centenario di l'indipendenza chile.

Architettura

U prughjettu di un edifiziu mudernu per u museu hè statu creatu da l'architettu chilian Emilio Jackcourt. U maestru di talentu decide di cunghjuntà dui stili - baroccu è arnivo, grazi à quale l'estructura hà ricivutu un apparenza unica. U layout internu ùn hè micca cusì originale, cum'è u Palazzu Ducale à Parighja era stata fatta da esempiu, ma questu ùn in tuttu prevenu a so grandezza.

U museu havi un salonu cintrali, chì hè u cori di l'edificu. Per a luci naturale per u penetrarà, una cupola hè stata fatta, cumminciò una grande sala. U duminiu stessu hè un prughjettu grandiose solu. Fu fabbricatu in Belgio è u so pesu hè 115 tunniddati, cù solu un pesu di vetru di quasi 2.5 tons.

In u salone cintrali ci sò sculture di marbre è bronzu, è ancu parechji rapprisentanti di a cullizzioni di stati antichi chì anu cumu celestia sottu i raghji diretti di u sole, rinforza i impresioni di u visitatori da ciò chì vedenu.

A cullizzioni

In a cullizzioni di u Museum of Fine Arts, ci sò più di 3 000 exhibiti, trà elli pitture di artisti chilien è mundiale, antichi disinazioni, gravure è sculture di diversi epichi. In u primu pianu di u museu sò duie salotti induve u megliu l'ogetti di a pintura si prisentanu in tuttu Sudamerica: una sala hè dedicata à i pittura da artisti europei, è u sicondu hà dedicatu à Francisco de Zurbarán, Camille Pissarro, Charles-François Dobigny è cusì.

Se parlemu di a pintura europea, a cullizzioni cuntene 60 pitturaetini d'Italia è solu uni pochi travagli di maestri fiammi è Olandese. Bastamenti, i pitturi fô scritta in u piriu da a seconda mità di u XIX seculu è finu à a fine di u XXu seculu.

In u 1968, una delegazione da l'embassade chinesa fici un rigalu magnificu à u museu, presentanu 46 scroll, chì sò chjamati emo. U so esempiu fu seguitu da rapprisintanti di altri paesi, grazie à quale u museu di l'arti hà 15 figghi di l'Africanu Naziu è 27 stampa Japanese. Cusì, parechji altri grandi di u museu anu dedicatu à l'arti di altri paesi.

Induve hè situatu?

U Museu di Fine Arts si trova à Av. del Libertador 1473. À 30 metri da l'entrata hè l'autobus Avenida del Libertador, chì ferma diversi rotulazioni: 67A, 67B, 130A, 130V, 130C è 130D. In 70 metri ci hè una più stonda - Avenida Pueyrredon, da quale l'autobus nume 92A, 92 °, 92 è 93 è 93 pass.