Un ghjornu in a vita di Rod Stewart: cavaleri è cena cun Queen Elizabeth II

Aeri à u Palazzetta di Buckingham, anu fattu una ceremonia di cavaleri. A funzioni hè statu guidatu, cum'è ghjocu chjamatu, da u prìncipi William, ma u cavallu novu hè fattu una personalità assai ordinariu - u musicista britannicu Rod Stewart.

A famiglia hè sustinutu da i zitelli è di e cunta

U fattu chì u britannicu Stewart di 71 anni chì aspetta u premiu di a corte reale hè divintatu cunnisciutu ancu questu estiu, ma a cerimonia si dicidi di esse postu solu. A Regina di a Gran Bretagna aghjunta i meriti di Stuart in u campu musicali. I britànichi vende più di 100 millioni di ricordi annantu à l'anni di u so travagliu. Inoltre, Elisabetta II hè stata maravigliata da quantu Stewart donate à a carità. Dopu chì u Prince William hà datu u premiu à u musicista, una sessione di photo di Rod è a so famiglia si tenia in u tribunale vicinu à Buckingham Palace.

Per supportu u maritu è ​​u babbu hè a sposa di Penny Lancaster è i figlioli più chjucchi - Aiden di 5 anni è 10 anni di Alister. Tuttu era unusually beautiful. I picciotti avianu vistutu di custumi uniformi gris-blu. A moglia di u mùsicu prisintò in un vestitu suntuusu sumennulu cù un insetu di cordone è i fiori bordati in u so faldone, è l'imagine era supplementatu da un mantellu di pilu brillante. Parlendu di Stewart stessu, era irresistibile. U musicistu di 71 anni venutu à a ceremonia in ghjerocchji plaid, in una caminata blu cun strisce è botelli d'oru, una cammisa bianca è una corbata. Rod hè tantu cuntentu cù u premiu chì ùn hà vacilà à ballà à i fotògrafi di a corte reale.

Leghje ancu

Dinner at Buckingham Palace

Dopu chì Stewart addivintò cavaleri, ellu, cù Penny, fù invitatu à cena, ciò chì Elizabeth II hà urganizatu ogni annu per questa occasion. Cû cena, Rod è a so moglia devi cambiatu i vestiti di a matina. Penny hà preferitu un vestitu sicuru cù un stampu leopardo è un mantellu di furore negru per incontru cù a reina in u Palazzu di Buckingham. Stewart si prisintò in un vestitu tutru strittu, una cammisa bianca è una corbata negra in una polca lunetta bianca.