U Cosmopolitismu in u Munnu mudernu cum'è Filusufìa pulìtica

U cosmopolitismu hè chjamatu ancu l'ideologia bourgeoise è a filusufia di a citadinanza di u mondu, a so essenza hè chì dà u dirittu à a naziunalità è u patrimoniu culturale di l'antenati. E persone chì si ricinuammu stessu cosmopolitimu si chjamàvanu à cunsiderà cum'è citatini di u mondu in modu di scaccià e lotti di l'abitanti di parechji paesi è per pruvucari chì tutti l'omi di a ghjustizia devendenu in paura.

Chì ci hè u cosmopolitismu?

U terminu "cosmopolitismu" compri parechje interpretazioni, chì foru formulati pigliatu in accontu politicu:

  1. Amparandendu l'idea di l'unità di tutti i persone chì devenu sentu cum'è un populu solu.
  2. L'ideolugia Bourgeois, chì proclamava patriuttismu superflusca.
  3. Un sensu di idee chì rifieghjenu u dirittu di i pòpuli per l'indipendenza.

Cosmopolitanu hè una persona chì rinunce a so citadinanza è e radiche, ricunnisciutu cum'è citatinu di tutti i paesi di u mondu in u stessu tempu. In a filusufìa, sti personalità eranu chjamati residenti di un statu unicu - Cosmopolis, u stessu Universu. In l'Età di l'Illuminismu, sta idea hè stata interpretada cum'è un sfida à a legione feudali, affirmannu chì l'omu ùn hè micca di una parte o un capu, ma per ellu stessu.

Simbulu di u cosmopolitismu

U simbulu di u cosmopolitismu hè l'emblema nantu à a bannera di u Guvernu World di Citizens of the World - una organizzazione chì pruteghja l'idea di a citadinanza mundiale. Emiggenu passaporti di un citatinu di u mondu, à ghjornu 750.000 persone di parechji paesi anu registratu. So far, solu Mauritania, Tanzania, Togo è l'Equadoru anu accettatu tali documenti. A bandiera palesa a figura di una persona inscribed in the globe, cum'è in un cerculu. Questu simbulizeghja u dirittu di qualsiasi persona per cunzidira com'è a so patria ogni puntu di u pianeta, perchè a terra nativa hè u mondu vastu.

U Cosmopolitismu - i prufunenti è i cunesini

U cuncettu di "cosmopolitismu" in l'era soviètica era pussibuli negattivi, ancu chì parechji famiglii famigliali cosevanu intitulonu di l'idea. I raffiguraturi arrivanu a cunchiùdiri ca anu pronunziatu, tanta lucali è minus. I punti principali pusitivi:

  1. Ùn escludisci micca l'amore per a patria, ma solu determina a categurìa più altu di valutazione di u bonu publicu.
  2. Ublu e manifestazioni di u chauvinisimu, prova à elevà una nazione nantu à l'altri.
  3. Awakens interesse in a cultura di altri pòpuli.

I punti cchiù negattivi:

  1. Hè struitu è ​​elimina a memoria di l'antenati, i valori spirituali è naziunali in a mente di una persona.
  2. Reduce u sensu di orgogliu di u vostru paese.

Cumu serà un cosmopolitariu?

Hè cresce in generale chì a cosmopolitana hè una persona chì ùn ùn rinuncia micca in a so patria, ma di cunsiderà a terra sana per esse a patria. Hè strughje nantu à idee fundamentali:

  1. Ùn ci sò nisuna nazione è naziunalità specifiche, hè una sola è una razza umana.
  2. U beneficu di a societat hè allora di u persunale.
  3. Ùn hè aggradatu di perseguite persone per u culore di a pelle, a fede è a minurità fisica.

In l'interpretazioni muderna, i cosmopolitani sò e persone chì, cun entendre cusì à e preferenze di l'altri, rispettu à a individualità, è micca di una nazione in particulare. A lege internaziunali rapprisenta l'aderenti di sti idee da e persone chì ùn anu micca ricunnisciutu privilegii razii o pulitichi, manifestazioni di u nazismu è a proclamazione di l'exclusività di una nazione in particulare.

L'esposizione di u cosmopolitismu

"Cosmopolitanu" o "citatinu di u mondu" - una postura, libera di principii dipenditu, ùn pò micca suità à i ruled. Perchè l'orgogliu di u so paese, u desideriu di prutege è prutegge, hè sempri statu un compenetu impurtante di l'educazione patriota è di a pulitica domestica di qualsiasi statali. Particularmente cilantimenti attaccò u cosmopolitismu di i capimachi sovi i, cumincendu cù Stalin, chì hà assai cura per esse l'ideologia.

A lotta contr'à u cosmopolitismu

A lotta à i cosmopolitiani in a fine di u seculu passatu in l'Unioni Soviètica fu manifestamenti in manifestazione in riprissioni contra l'intellettuti, chì erani cunsiderati simpatici à l'idee di l'Occidenti. A campagna contru à i sustinidori di sta ideulugia si manifestava micca solu in discussioni, eranu tichittati cum'è l'"ghessinu di u populu", cum'è a riferimentu à i campi, vistu in quelli dissentimenti sparati da i so travagghiu, persecuté.

A secunna volta di lotta contru a questa ideulugia si hè cagiunata durante a Guerra Fridda, quandu u populu era necessariu d'unita di fideltà à l'ideali di u partitu. Ricunniscenza di ellu stessu com'è un citatinu di tutti i paesi in una volta, inclusi u ostili à u sistema esistenti, era quasi equipariatu di tradimentu. Periò, i campi sparanu contr'à i cosmopolitani foru organizati, per questa raggiuni i Ghjudei sempre sceglianu stu rolu. Ancu si sentenu un sensu di patriotismu è l'elizzioni di i so pòpuli più ca l'altri nazioni.

Còpuli famosi

A cusida di u "cosmopolitismu" hè statu cunzidiratu attrattiva per parechje patrimonii cunnisciuti, è ogni ghjornu avia a so idea è l'interpretazione di stu cuncettu.

  1. U primu di esse dichjaratu un filusòfug Cosmopolitò Diogene, enfatizò chì l'interesse persunalizatu supra u patriotismu patriotticu.
  2. U famusu fisicu Einstein annuncia chì l'umanità debe unificà è ricanuscia un regnu unicu - un cungrinu stabilitu sottu a l'Assemblea Generale di l'ONU.
  3. Presidente d'America Truman eludava l'idea di crià una repubblica mundiale, cù u cumandante di i Stati Uniti.
  4. L'attore Harry Davis hà proclamatu un citatinu di u mondu, è ancu fundatu una urganizazione chì emette tali passaportu à tutti.

Books di u cosmopolitismu

A pulitica di u cosmopolitismu attrae parechje altrondi in parechji paesi, ognuna pruva di truvà a so argumenti "per" è "contru" e teoria esistenti.

  1. Yu Kirschin "U cosmopolitismu hè u futuru di l'umanità" . L'autoru palesa l'idee di u cosmopolitismu in a Grecia Antica, a Cina è altri paesi, analizeghja scopi chì sò impurtante per l'avvene.
  2. Tsukerman Ethan. Novi cunnessione. Cuscianu i cosmopolitiani digitali in l'era comunicativa " . Un blogger insegnatu è populari discende e rete soziale è tecnulugia novi chì cambienu u futuru.
  3. A. Potresov "Internaziunismu è u cosmopolitismu. Dui rimini di a pulitica demucratica " . U libru risinga prublemi
  4. l'opposizioni di sti dui tendini à u partitu mencheviku, hè analizatu u so significatu fateful.
  5. D. Najafarov. "Stalin è u cosmopolitismu 1945-1953. Documents of the Agitprop of the Central Committee of the CPSU . " Vede a campagna contru stu ideulugia cum'è una parte impurtante di a pulitica di u guerrie suviu.
  6. Fougères de Montbron. "Cosmopolitan o Citizen of the World" . L'autore discrivi cumu l'ideulugia sipara da a patria, salizzendu chì u mondu hè cum'è un libru, è quellu chì hè familiar sola cù u so paese, leghjite sola una di e pagine.