10 reguli di una cooperativa assicurata cù i culleghi, a famigghia è l'amichi

A cooperazione ùn hè micca piacevule. Oghje pensioni chì solu avemu avutu megliu megliu: "Se vulete fà beni, fate puru tu". Ma hè un mitu. Sensu u travagliu in squadra, ùn avissimu avutu micca sopravivutu à u prucessu evoluzionariu, ùn pudemu avè riesciutu à u nostru travagliu, puderemu esse acquistatu famigliali è amichi.

Foto di pixabay.com

U famosu coreista Twyla Tharp hà travagliatu cù millares di ballarini è quasi 100 cumpagnie per quaranta anni di a so attività, ancu cù avucanu, disinfettori, cumpusitori è cumpitenti. In u libru "L'abitudine di travaglià in cumpatottu" ella dici a manera di fà una cooperazione piacevule è produtivu.

1. Start with yourself

A cooperazione hè una cosa pratica, hè un modu per travaglià in armunia cù l'altri. Ma cumencia di un puntu di vista. Prima di organizà un travagliu di u gruppu, pensate à sè stessu. Sentite affettu sinceru per i vostri amici, parenti è i amici? Pudete applicà viaghji di cumunicà cun elli in u travagliu cù l'associu? Ùn avete micca impastanu l'omi è a fideltà? Avete sustegnu un scopu cumuni?

Sì avete prumuvutu micca di cunfidassi di e persone è ùn credi micca in un scopu cumuni, in i cundizioni di u travagliu cumuni, u prublema seranu. Pruvate di cambià a vostra attitudine.

2. Scegli cose à u livellu

U travagliu in equipa hè cum'è tennis: pudete migliurà i vostri cumpitenza per ghjucà à ghjucà cù un cumpagnu nantu à u livellu. Per quessa, si tenete a pussibilità di sceglie, mantene a ghjente intelligente è sociable. Vede è hà amparatu. Forsi, a prima, sarà difficiule per voi, ma forse sùbitu chì ùn sia più perce chì l'equipa cum'è un malu impostu, è scriveghja novi oportunità è una nova visione.

3. Acepta i cumandati cum'è sò

À u principiu di l'anni 70, un core magicu era una rarità in ballu classicu. Ùn hè maravigghiusu chì certi ballarini masculi dubtonu cumu ghjustificà o micca à i mo ordini. Ju diceraghju chì ùn avete micca capitu.

Cumu sali di queste impassisce? Aghju annunziatu ch'ellu ùn avissi da impone u mo stile nantu à i ballarini. Ella dicia chì aghju bisognu di cuntrastu: ogni artista farà fà ciò ch'ellu face.

A cullaburazione guarantisci u cambiamentu, perchè hà esercitu à accettà u puntu di vista di u partenutu - è per accettà tuttu in ellu chì si distingue da noi. E nostre differenza sò assai impurtante. Se vulete chì i vostri cumpagni sò è si sò stessi, avete bisognu d'accettà cum'è stanu.

4. Preparate pè negozii in anticipu

Quandu aghju avutu una idea di creà un performance di ballu per a musica di Billy Joel, avutu bisognu di vede ellu di u mo dirittu. Allora aghjunghje sei ballarini è hà fattu un video di vinticè minuta. Solu appressu ch'e aghju invitatu Billy à a mo casa è hà dimustratu cusì chì e so canzone pò diventà u decoru principali di u ballu Broadway musicale. Dopu avè esaminatu a mo presentazione, assicurau subitu.

Se vulete chì e prime negozii per esse successu, preparanu per elli in anticipu. Pensate à tutti l'argumenti in u vostru favore davanti à a riunione è imagine in u pianu più pruspiritu.

5. Comunica faccia a faccia

A cooperazione hè spessu realizata per e-mail - cù documenti adatti, video o audio. Sfortunatamente, e tecnulugii stabiliscenu a so regule propria è adopranu e decisione più rapidamente di ciò chì site prontu per accettà Per ogni cumprumissu cun elle, una cuncessione da parte di una persona hè necessaria. Per quessa, sempre chì tenete a pussibilità, cumunicà face à face.

È se ùn ci hè micca una tale pussibulità, ùn ti scurdate di mette in cumunicazione, ancu cù un maile, ancu una piccula parte di core. Avete indirizzatu una persona vivente. Ùn avete bisognu di suppressione a vostra humanità.

E anu micca scurdate chì ancu a lettera più caliente ùn sustituisce micca una reunione persunale.

6. Immerse in u mondu di u socie

A scelta megliu à scuntrà à l'artistu in u so studiu, cù u scientist - in u so laboratori, cù l'amministratore - in a so funzione. Dopu avè ricivutu, almenu una volta l'idea di u mondu induve un cumpagnu potenziale vende è travagliu, hè più faciule per prughjettà u cumpensu emutivu nantu à u prucessu di a cooperazione.

Se ùn aghju visitatu Donald Knaak, cunnisciutu cum'è "junkman" (in inglese, "junk" + man - "man"), in u so attore, induve eddu l'strutturi chì ghjucanu, da u basuru, ùn pudia capisce o apprizzà i so fugliali, chì FedEx hà mandatu à ogni ghjornu di Vermont à u mo studiu di u novu studiu induve aghju travagliatu nantu à u ballu "Surf in the River Styx".

7 Ùn pigliate più di ciò chì deve

Chì l'unisce cù a so travagliu. A vuluntà di spiegà i so prublemi ùn guasgiu sempre da a decisione di ellu stessu. A tentazione pò esse forte. Ma si ellu succorsu, vene solu cumplicità supplementari.

Ùn pudere micca caru più ciò chì vi tocca. A resistenza à a tentazione per ghjunghje à u vostru campu di attività o responsabilità. Guarda u situ di situazione difficili, se ne necessariu, ma piglià a parti pirsunali solu se u tempu hè urgente, è a solu sulitariu ùn hè micca spetta. Strangle u vostru maniac-controller internu.

8. Pruvate a nova

Una persona duna una idea à l'altru, è u so ritornu, cum'è in tennis. E avemu digià avemu giugna à a nostra idea da l'altra parte. Questu succede per una ragioni simplice - un sociu sempre presente a vostra idea in i so parolle, senza mai ripetendu a littiraria littiralmenti.

Grazie à questu pudete avè vistu novi oportunità, metudi è i mezi di alcuni a fini. Ogni idee cumune funge è appare in una nova qualità. Avete bisogna à preparate per fà ricerche novi modi è arnesi chì ùn avete micca avutu prima. A disprezzione di pruvà una nova cosa pò esse a basa di una forte cussa.

9. Pensate à trè volte prima di travaglià cù l'amichi

Hè difficiuli di resistenza à a tentazione per travaglià cù e persone chì cunnosci è l'amare. Parece chì, se cooperemu cù quelli chì partenu i nostri idee è i valori, u prughjettu passà tranquillamente. Ùn avete micca u tempu di retrocede, di fà ricchisce / diventà famosa / cumprenda.

Ùn prestu. L 'oblastis brevi sò una cosa. Un largu affari hè tutte cumpletu. U primu hè un ghjocu, una avventura, u sicondu hè vicinu à u matrimoniu o, più prezzi, un pattu di prisión in una sola cellula.

Un bonu partitu hè più faciule di truvà micca di un bon amicu. Se valore amici, vi vulete mantene. Un prugettu cumuni ponià a vostra rilazioni in risicu.

10. Dì "Grazie"

In ogni occasione, una duzina di volte à ghjornu, "ringraziu" ùn hè mai più micca superfluitu.

Basatu nantu à u libru "U vitu di travaglià in cumpatuttu"