Ureaplasma durante a gravidanza - cunsiquenzi per u zitellu

Ureaplasma, sveltu durante a gravidanza, pò avè cunsiquenzi negattivi per u sviluppu di u zitellu è u prucessu di gestazioni in generale. Hè nutate chì stu microorganismu stessu hè di u patogenuatu statali, perchè per un pezzu tempu pò esse presentu in u sistema riputtivu di una donna, senza fà sapè. In ogni casu, cù l'iniziu di gestazioni, un cambiamentu di l'ambiente di a vaġina, cundizzioni favurèvuli sò creati per u sviluppu di stu patogenu. Hè per quessa, spessu l'ureaplasmosi hè diagnosticata solu durante a gravidanza.

Chì ci sò e cunsiquenzi di avè ureaplasma durante a gravidanza?

Spessu, cù u sviluppu di ureaplasmose in i primi stadiu di gestazioni, l'abortu pò esse. A maiò spessu, l'abortu spontane hè com'è u risultatu d'una disruption in a furmazione di l'organi è sistemi di l'embriione, chì porta à ureaplasmose.

In dopu à u gravidenza, l'avversu pò esse u risultatu d'ablandinà u cervicu, chì provoca ureplazma. Inoltre, ci hè un periculu per a futura mamma, ancu. stu patugenu aumenta u risicu di l'infezzione di l'urgani riputtivi. In u piriu postpartu, l' endometritis spessu spende .

Parrannu di e consiguienti per u zitellu annantu à l'ureaplasma titre di parvum durante a gravidanza, hè necessariu di riguardu à questa violazione com l'insufficiency fetoplacental. Hè accumpagnatu da u sviluppu di a carenza di l' ossigenu, chì in turne pò diri à un malfunzione di l'evoluzione fetale, cambiamenti in a furmazione di e funzioni cerebrali.

Chì ellu amenace à u zitellu cù ureaplasma in pregnant women?

Cù sta viulenza, ci hè risicu di sviluppà infezione intrauterine. Infezzjoni di u fetu pò accade da u sangue da u corpu di a mamma. Anchi si u barriu placentariu ùn pò esse superatu da l'agente causativu, a probabilità di infezzjoni di u zitellu annantu à passà per u canali di nascita durante u partitu hè ghjustu. Hè per quessa chì in u periodu di gestaciata finale, i medichi aducenu sanazione di u canali di nascita, prescribing drug antibacterial, suppositori vaginali.

Quandu u zitellu hè infatu cù u ureplasma, prima di tuttu hè un danu à u sistema respiratorju, pneumonia. Inflamazione di i meninges pò ancu esaminà, infezzione di sangue. U cursu di trattamentu hè sviluppatu individuale, piglià in contu di a gravità di a malatia, e so manifestazione, u statu di u zitellu. Ci hè dettu chì in a prevenzioni di ureaplasmose dopu 30 settimani di gestazioni, pò esse evitati distruzioni di u babbu.