Puttimi in u gravidenza

In u periodu di l'expectativa di u zitellu in u corpu di a donna, ci hè una massa di muduli notevuli, chì priaccupavanu, in u primu locu, i glandula di mammarii è bumbus. Hè sti cambiamenti chì spessu si volenu u primu signu chì e mare averebbe sapemu da a so postu "interessanti".

In seguitu, in tuttu u gravidenza, i glàndali mamari hè sottumessi cambiamenti notori, chì questa parte di u corpu femminili hè preparatu per a so nova funzione - alimenta u babbu novu cù u latti di mamma. In questu articulu avemu dettu chì ciò chì tocca à i paneelli durante u gravidenza, perchè spessu scura, è cumu si puderebbenu cura di elli durante stu periodu difficiule.

Puttane cambiante durante u gravidenza

Da i primi ghjorni di u pezzu d'aspettante per u zitellu, sti zoglie zoni di u corpu femminili sò assai sensibiliti, è certi donne anu avessu ancu chì i so bòdi durante a gravidanza, anghjulinu è svagovule. Questa situazione hè assulutamente nurmale, perchè ùn deveria micca scantatu. In regula, dopu un pocu tempu, futuri mariani s'accutenu à a so nova cunnizzioni è ùn dettiru avvisarii i cambiamenti chì anu fattu cù elli.

L'oscureze di i capelli, chì e donne anu spessu vennu in u pezzu di u zitellu di u zitellu, hè spiegatu da a pruduzzione eccessiva di melanina. Sottu influenza di stu pigmentu di l'areola, i capelli fiorite, è una strapunata di caratteristica per a donna incinta in spessu apparece nantu à l'abdomen.

I cambiamenti hormone spiecanu un altru signu, spessu accumpagnatu u pezzu d'aspittà pè u zitellu. E accussì, abbastanza spessu nêmpie durante a gravidanza avè avutu l'attribuità da i bòcciuli. Ùn deve esse micca scantati, perchè sò colostrum, chì prima di l'apparizione di u latte maternale. Nurmalmenti, l'esculzioni pò esse ancu da i primi ghjorni di ritornu, ma a maiò parte di a ghjente si cunnisciutu da ellu in u seculu o terzu trimesteru di l'expectativa di u zitellu.

Prupu in u gravidenza

Quale stimulazione di i capezzoli durante a gravidanza hè inextricabbile ligata cù un cambiamentu di l'estatus di l'utru, cusì a futura mamma è u so maritu d'avè aduprà cumu cura. Allora, in u casu di un tonu utru più grande in una donna ghjovana, u praticamentu attuale cù l'accessu à i bòcciuli pò purtà à l'aborto. Per a stessa raggiuni, l'expectante matri hè ricumandata in u principiu di u gravidenza per cumprà un novu bra; u so tatu internu ùn dete mai spera un spaziu dilettante, è in u mezzu ùn deve micca una spina.

Per impediscenu l'apparizione di cracchi, pudete mette e so pezzi di tessuti rotulante in i cupcaldi di corpi. Inoltre, hè vera utile di piglià un spedinu di ghjornu è fate un maschju di pettu liviu, tocanu à l'areola. Finalmente, se una donna incinta è colostrum, ella necessaria d' insercione especial.