Studi per travaglià cù a pelle

I prudutti di u lizziu di coghju hè statu sempre in u duminiu in e cose ecunomicu è in l'accessori è l'ornamenti. Ogni cunciadore especialista hè strumentu especialu per u travagliu manuale cù u corpu, a pruduzione industriale per esempiu, è l'autore. U maestru stessu eletta u corridore è i buchjortelli necessariu per ellu, chì currispondenu à e particularità di u so travagliu.

L'uttene necessaria per travaglià cù a pelle

A vendita hè pussibule cunoccu l'uttene di utensili chì ponu esse selezziati à u vostru discretu, è un ghjocu di strumenti per u travagliu cù a pelle. Tali gruppi pò esse in a so cumpusizioni di diversi stampati o punche di diversi diametri, è ancu altri gruppi d'adattazione necessarii. Cusì, chì sò l'utili per travaglià cù a pelle?

  1. Tagliate a pelle di diversi esposti ad accumighja u cutteri casciali cutiddatti, cucirini di rinfrisca, è macinaghi speciali per a fabbricazione di corretti , cù quale hè fàciule cutà a forma è a dimensione di a parte.
  2. Cum'è cù u machinamentu, cù prucessu manuale, i filamenti di cera di variazioni di u culore sò usati.
  3. Hè assai crescente per a cose di pezzi di a pelle per utilizà una labra quirúrgica, chì ponu esse acquistatu in una magazzeria specialista medica.
  4. Cum'è cù un altru travagliu manuale, l'uttene per travaglià cù u pelu naturali necessitanu manichi di polistichi è di metalli di rigidità diffirenti.
  5. Per aduttà un pruduttu di pruduttu cù una impressioni, sò stampati stampati di diversi cunfigurazioni.
  6. Per creà furiddi di diametri differenti, avete bisogni pierre maiò in forza è un magnificu.
  7. Per aduttà un pruduttu di prussime, a maiò spessu un cinturione, utilice un set di uttoriu passanti. Ogni aghja d'uttene hà un certu nemicu di denti, è ancu una distanza differente per elli.
  8. Kanavkorez per a peddi pò esse semprici è cù un atticultore especialità per culori reemplazables. Questa hè una strumentu assai necessariu in u bronzu, chì ùn deve esse micca salvatu. Pudete cumprà un settore di trinche di such trenches di tanti grandu o unu, ma cù sfunaghji varietichi.
  9. Per lavà a bassa di u tecido di cocia da u bahtarma, un avianu cù lampa reemplazie hè necessariu.
  10. Cù l'aiutu di un corpu di corrente convenciali o un corta cusgette, una pezzula afflussiva o riparazione di un pruduttu di tisoru pò esse disbandata.
  11. I fiurati di a pelle sò trattati cù stessi travagliati di stanzuni.
  12. In certi casi, pudete fà senza un sbuchjulaghju è un marteddu, cù un saccu u pughu per fà un burato. Per u listessu propiu, ci hè un punch rivoldu, chì pò esse furmatu parechje tote in una fila à una certa distanza.
  13. Per cartellà u locu duv'ellu passà a linia, avete bisognu di un scrusciu di sutura cù inzugi differenti.
  14. Quandu parechji tasse di furmagliu virdi ùn sò micca perfigliatu, hè un pezzu miniature cù i braccialini di diametri differenti.
  15. Per u travagliu di mitre di cummandante cinturione, un maestru necessitatu un kit cù arnesi di variate diametri - per cinsu strette è largu.
  16. Cù l'aiutu di una sita multifunziunale, chì hè furnita da un spinu per u filu, hè pussibule trapassate i toccati immediatamenti, è cusette un parte di l'articulu di robba.
  17. Un cuteddu speciale hè spessu usatu per trituradori è pulitori di a pelle. U manicu hè fatta di legnu in ovu o fagher.
  18. In certe volte, in particulare quandu si tratta di sacchetti, avete bisognu di fà un filu di punta. Questu pò esse uttenutu cù l'aiutu di un cincel controlatu.
  19. Cù un gruppu di cinceli, puderete rializà assai operazioni necessarii à u travagliu cù a pelle.