Ciliegia - pianta è cura

Invece, cherry puderia truvà solu in a Crimea è in u Caucasu, da chì spettaculu accidintali hà righjuntu à Roma, è dinò sta cultura hà iniziatu "i passaggi" in u mondu. Ora questu arburu fruttu pò esse truvatu quasi nantu à l'Europa.

In u nostru paese, a cirasa hè populari, è parechji lorisani plantanu l'arbureti di fruttu nantu à i so lochi, ma ùn tutti ùn sapanu cumu per fà facete, perch'elli si portanu una vendita generosa è diliziosa.

Ciliegia - pianta, cura è poda

Cirasa hè un fruttu di fruttu. In altri palori, ùn pò micca polinizà e so propiu fiori, ma solu puteur d'altre variità. Dunque, in u spaziu di giardinu avete bisognu di fà varietà varietà di legnu. Ma avete bisognu di sapè qualchì parechje fattore di cultivazioni è cura di e ciliegie per ùn averebbe micca ferite è fruttifutu bè.

L'arbre fruiteru predica a terra lucali. Idealmentu, se l'acqua sotturazione ùn ci hè micca più profonda di un metru è metru.

Per dà una risposta esatta da quandu hè megliu di cultivà e piante di pianta - in u vaghjimu o primavera, hè assai difficiuli. Sta pregunta ùn pò micca risposta ancu i ghjeliore più sperimentati. Ma a maiò parte prefere a primavera, argumentendu chì l'arburati di e piantini davanti à i ghjàlidificatu di l'inguernu migliurà bè, è avè avutu una bonus chance di survival.

Di grande impurtanza hè a densità di u sembra. Dunque, se decide di fà un giardinu di coghju in u vostru situ, ricordate chì a distanza trà l'arburi devini esse almenu dui metri, è in a passione - circa 2,5.

Plantendu e piantini in a terra, preparanu un pit di diametru di 60 cm è 50 cm in anticipu in prufundità. In u so fondu, aghjunghje un fertilizante mischieru cù u tarritoriu, è prucede à cultivà. Allora intornu à a piantana custruiscenu un pezzu per l'irrigazione è u feraghju.

Dopu chì l'arburu hè stata postu, ùn abbiate micca per annunzià per tempu per a terra per saturà a terra cun l'ossigenu. Hè ancu necessariu di rimpiazzà regularmente e erbaccia di u territoriu, particularmente vicinu à i bagaglii. Hè impurtante di furnisce e corsi di sustegnu, questu hè un effettu pusitivu annantu à u so criscinu è permette un rendiente crescente. L'arbureti di fruttu di fertilizazioni hè tutta l'annata, fora di l'invierno, ma in u vaghjimu è a primavera l'alimenta per elli hè diversu. In a primavera - fraschi è fugliale di nitrogenu. In u vaghjimu - putassa è fosforica.

A ciliegia hà un crescenu assai forti di rimesse, perchè pò formate un gran numaru di rami piccule è una corona densosa. Questu prumetti, com'è regula, à i frutti petra chì ùn sò micca riunite malamenti da una mancanza di u sole, chì hè difficiule per attruverà e rami grossi. Per evitari chistu, avete dettiru a ciliegia.

U cura di u vostru giardinu di corti cunducta a una vendita chic è assai gustosa.