U ghjornu di u marinariu

Festa prufessionale U ghjornu di u marinale-sottumarinu hè cilibatu da servicemen è di persunale civili di e forze sottucattani di a Marina. Ogni annu, u ghjornu di u Mari a Russia si celebrà u 19 di marzu. A storia di sta festa prufessiunale hè cunduta cù l'eventi di u 1906. In questu ghjornu à più di un seculu, Nicola II intrissi ufficialamenti in a classificazione esistenti di i vapuri di guerra una nova classe - sottuvru.

A storia di a celebrazione di u mari di u mari

Dopu u 1917, questa festa anu scumparutu cusì. Solu in u 1996, l'Ammiraglissimu Félix, Félix Gromov, Commander-in-Chief di a Marina Russa, firmò un ordine per rinviviscia u mari di u Portu.

Oghje u anniversariu di e forze sottuverna russa si celebrà cù a celebrazione di e festi, è i marini di a Federazione Russa, chì anu distingue, prisentazione statali attuali, gratitenza, lettere è rigali memoriali.

I rapprisentanti di sta professione sò sempre avutu esse di manera senza ansia à u so drittu. Queste vali cura, brave, brave persone servi sottu à l'acqua in u casu di metalli sòlidi di u sottumaru. Sempre i valdi brave russi eranu un esempiu di prufessionalità è un sacrifiziu. Hè impussibile di sobrevalorà u so rolu in u mondu reale.

U ghjornu di u marinellu in Ucraina

Durante a unione Soviètica, a Russia è l'Uccidenti vicinu celebrendu i vacanzi together, è oghje i date ùn accunsenu micca. Allora, u ghjornu di u marinale in Ucraina si celebrà l'ultimu Domenicu di lugliu, è hè ufficialmente chjamatu u Cità di Flotta in Ucrânia. In u 2011, Viktor Yanukovych, u presidente d'Ucraina, postponò nta u so decrettu. Ci sò cuncurdata cù u ghjornu chì a Federazione Russa honra l'impiegati di a Marina. Fattu à u ghjornu di u marinu di u supercumitatore è di u marinale sò cumminati. Inoltre, u Mari Neru hè u locu di scrutinemu di e flotti di i dui stati, per quessa chì i marinara in norma sustene a celebrazione di i so culleghi.