Calzature - moda primavera-veranu 2016

Quist'annu, assai donne di moda eranu sorprendentemente surprised chì in i cullezzione di primavera di u mare in u 2016 ùn ci hè nè platitude. Tutti i disegni di a moda puderanu esse elettu u "midagliu d'oru" è observe u equilibriu trà mudelli "per ogni ghjornu" è opium. U calzatu per a staghjone muntagnera è estivi sò cusì sfarenti chì tutti puderanu sceglie un coppiu à u vostru gustu.

A qualità hè più impurtante di quantità

Sta frasa accurately caracteriza l'ultimi studii. In i novi cullizzioni di i scarpi, mudelli di primavera-estivi di 2016 eranu parechji, ma sò stati chjucchiati in parechje trimendu è abbundanza di decoru. Li banni cumunitali di ballet anu dicurutu cù perle interessanti, cordone finti è appliques inusual.

Ancu quelli parolle chì ùn anu micca ghjenui, attentatu l'attinzioni: per sta staggione, i diseggiani chjenu i cose più vivu è cumunu. I passi di ballet cù un nasu piccu è retro calzate sò ritornu. Ma avà ùn era micca una rappurtanza in a so forma originale. In questa stagione, qualsiasi mudeli hà purtatu un raffu di a mudernità.

Per separà, vi vale à nutà cù i scarpi di u piu moda di u 2016 di moda sabbia di primavera è stile, similar à pointes. Similitudine cun l'aderenza di mudelli ballerini attaccati à cordonghi o cilesti, chì attaccanu à e so peri.

Classics: per esse o micca?

Modelli classic di stilettos erani francu pocu. Fighjatu à parechji spezie. Ci hè una parolla chì parechji anni di i classici in a "forma pura" in u podju ùn sarà micca. À l'attuali furchetta, anu aghjustatu una decoru chì hà fattu di scarpi un pezzu di moda.

In questa stagione, i scarpi sò lustrule metallicu è u encauggiu trimu, assai decoru. Una opción interessanti - una cumminazzioni di elli cù i calzini.

Curdi, plaits, tissuti

Prugramma di scarpi in primavera-estiu 2016 - straps differenti in ogni mudellu, cuminciannu cù u ballu. I sandali sò stati vittivi Sandali creati completamente da straps. Era scarpi per ogni ghjornu. Ma i disinfettori anu avutu una altra manera di cambià a so: levemente ghjunti, cunfortu cusì.

À l'attitudini chjamati è di screnu, custituitu di straps, aghjunghjenu inusual - chì compone di fasci. Sò ancu listesse sandali, ricorda à u grecu, in quale hè interessante per vende u corpu.

Pundate nantu à a terra

Ùn sò solu mudelli in un puntu cunigliu, ma ancu in una piattaforma, diventenu un successu di a stagione. Eghjocale di prudutti primavera-estiu 2016 nantu à un solidu solidu - per quelli chì ci vole à l'altitudine è di e rigioni inuditori - per quelli chì volenu esistene. I mudelli di u ghjornu, rapprisintati da sandali, sabbi, flip-flops, possu una plataforma convenienta.

U sport hè in moda

U prumove un stile di sicurezza, i disinfettori di moda ùn sò micca smiccatate di e sporti sportivi muderni di l'2016 primavera-estiu 2016. Questa primavera hè stata assai populari. I slips sò in parechje cullizzioni è sò offerte da esse inghjunati micca solu cù i pantaloni sportivi è i jeans, ma ancu cù faldidi è vistiti.

Per mods chì ùn vulete micca parte cù sapori sporti in a stagione più caliente, inventaru sneakers senza u taccu.

A moda, ci era una fringe, i straps eranu inglesi cù una siviglia in T, i scarpi acquistenu un taccu trasparenti. Questa ùn hè micca tutti i tendenzi di moda in i sabbi di primavera-estiu 2016. I diseggiani pruvate, ora l'scelta per a donna di a moda.