Moda blusivi primavera-estiu 2013

A billezza hè a basa di u vestibule. Cù ella, pudete creà una festa, una attività cummerciale o d'ogni ghjornu, è à tempu di cunserva a feminità è aghjà l'eleganza.

Moda in blusivi primavera-estiu 2013

Per creà colti di brusze in u primu l'estiu 2013, couturi verdi anu usatu una varietà di tessili: satin, chiffon, seda, lace. U più impurtante hè l'utilizazione di fibra di palma, chì hè spessu trovanu in novi colti. Believe me, vi cuntentate da i materiali naturali!

Ruches sò cunsiderati cum'è a decoru più romantica di i capelli di primavera, è sò improbabile di andà da a moda. Sò questi mudelli chì anu prisentatu in a cullizzioni esigenza di Ralph Lauren. Ci sò perfezonnmente cunghjunghjenu cù una spilata di lapis è pienghjale classica.

Sì avete preferitu rigulari stijeni è ligne, pudete studià una nova cullizzioni di Alexander Wang.

Blusivi per a primavera di 2013 in u stilu di i hippie da Diana von Furstenberg anu corti profundamenti è nantu à i ghinocchidici sò stati prescelti da una bandà elastica. I mudelli interessanti sò decorati cù ricami in forma di ornamentu. Blusini-bianchi sò perfetti perfezi cun jeans strappati, ghjuvelli anch'elli è faldidi curtite.

L'esperimentu Jason Wu sorprendenu à tutti cù i so vistimenti di a pelle. A cullizzioni include bluschi cù manichi in trè quarti. U mudellu particulari mudernu di u materiale biancu cù inserzioni di coghju nìvuru. U designer crede chì u corpu di più moda in a stagione primavera è stasera serà lampu. Questa versione originale pò esse mischjata cù faldes di longitudes mediani o cù shorts.

Blusini in 2013

I culori più famusi di i belli d'eddu in u 2013 estanu argentu, bronzu, oru è copper. Ma ancu altri sfarenti è ricchi - rosa, turcu, biancu, amaru è corale - sò oghji. U veranu in u vestitore chjappu deve esse una brusa cù una stampa fiurali. Inoltre, pigliate una vista più apprezzata di i mudelli geomtrici, astratti, a striscia è a cage.

In quantu à u largu, questi disinfettori furniscenu a libertà di l'action - pudete selezziunate un mudellu allargu è un corpu.

Ricurdativi, quarchi anni avà eranu trascuranti blusivi in ​​moda? A moda nantu à quelli tornanu! Disegnaturi sustene chì, in una tempesta fiorente, e donne ùn deve micca strughjenu sottu stringi densi. Hè sti mudelli aereo dimustratu a famosa casa di moda Paco Rabanne.

Carolina Herrera hà prisintatu una cullizzioni più modesta, induve e biole chì cuntene inserti trasluzi. Sicondu u designer, i colli bianchi sò stati relevanti questu annu.

E li blusivi di colezzione di e primi tempi-estiu 2013, fatta di sita cù manichi fronti, pò esse truvatu in e cullezzione di designatori di Giorgio Armani, Gucci è Dianevon Furstenberg. I mudelli sò fattu in un sceltu di culore cusciottu: peach, rosa palla, carameddu.

Stile "Boho" hè prestu popularmente rapidamente. Era in questu stile chì anu dimustratu a so nova cullizzioni di Marchesa è Chloé. Egliuzzii eccezzii è ruche vi faranu rresistibile per qualsiasi avvenimentu - sia una cena romantica o una reunione di cummerciale.

I bluschi di moda per l'estiu di 2013 cù u scollu undulating bascu è prufunnu hè statu dimustratu da l'avant-garde Alexander McQueen. Questu stilò hè assai stravaganti, cusì hè perfettu per un partitu suciale.

Per aduttà i so criatori, i disinighjaturi utilizanu l'accessori stylish e drapery.

Delicate è luminoso, extravagante è romantica, stretta è sexy, bruschi sempre seranu quella parte di u vestitori chì pò esse à fà a donna una donna perfumata. I buttuni di moda di l'estiu necessanu à cresce a tenerezza, grazia è chic!