Cappelli di moda - autunno-invernu 2015-2016

Por desgraciate, u tempu hè alluntanò i nostri brami, è ùn importa ciò chì vulemu chì l'oghji di u veranu continuà à dà accunzà cù a so calidez, alas, u vaghjimu ghjè in giardino. E donne di a moda anu da esse chjappu u vestitu è ​​l'accessori sicondu un criteriu diverse, cunziddiata prima di tutte a so praticità è a funziunalità.

Oghje, avemu da parlà di e capie di moda, chì hè stata prisentata à u publicu in tutta a so varieghja larga. Allora, quale sò - capiglioli di a donna stilosa per invernu d'oghje è invernu 2015-2016? Ciammu acquisto.


Cappelli di moda per a vaghjimu è invernu 2015-2016

Un veru puntuale di ghjuvellu aspetta à i fashionisti di sta stagione. E disinfettori offrenu e donne di ricusalli i so armarii ùn solu cù a ghjuvelli di tatu , tullini è brusgi, ma inclusi ancu un capu di puntata in a lista di necessità.

Questu cosa sarà una prutezione affidativa di u friddu è di u ventu, sfasciate u stile è l'umore di u so patrone. Inoltre, pruduttori cunquista a so praticità: sò cunfurmati in u fancellu è l'almacenamiento, ùn perditi micca e forma è ùn anu capricci in elettu cù a fugliale. Demandenza particulari è populità in u 2015-2016 in l'autunno-invernu sera aduprata ghjochi di moda cun tela pompò. Queste chiappe viaghja assai stylishu è ghjucatu, cum'ellu cumpletu perfetta ogni casu imaginariu ogni ghjurnata .

I ghjovani donne, chì ùn piaciunu micca di pom-poms, i diseggiani preparanu una abbundanza di mudelli lacunichi più restritti di a grande è fina incensata in culori pastel. I belli bellezza di Chubby anu prestu aiutà à i cappialli aperti, mentre chì e zitelle cun una faccia ovalia ponu spirimari sicurezza cù qualsiasi forma è textura.

Cappelli di moda per u vaghjimu-invernu 2015-2016

Malgradu i discursi eloqüenti di l'avutri natura, i couturiers eminenti cuntinueghjenu à aduprà fur naturali per costru i so capulavori. Per parechje staciuni in una fila, i capelli di fur stà in u piccu di a pupulazione. Questu tempu, i gurusi di l'alta moda fendu un apustu annantu à l'estilu di l'anni 70 è invitonu à e donne aggradèvule per pruvà à l'imaghjini di a righjina di i chichi. I cascatini rossi fattu di pelle fuconelle, mudelli cù visor, cappelli cù earflaps è "Eskimo" - tutti sò rapprisentati da un vastu assortiment chì satisfará a richiesti di ancu i più pretenenti. In tempu di scacchitu, un capricci veru sarà un caprettu, chì ancu in u listinu di a stagione.

In sicuru, in a priurità di e donne di a moda, seranu prudutti di fur naturali: arraggi foxa, viscosa, fox. Ma vale nutà chì ùn sò micca imbeque di pezzi è pocu più inferior à i paràmetri esterni di capu di pedicure fattu di fur artificiale, è mudelli, cumplementati cù inserzioni di cugliera, coperto o di puntelli.

Palangbo di moda per autunno-invernu 2015-2016

Ùn vistimenti senza moda senza chic e elegance francese. A Sò Maese - hè chì questu annu hè stallatu secondu tutte e regule è e tradizione, senza troppu pathos è decoru.

In moda un pocu di pisu, mudelli chjassi minimi senza una caratteristica decorativa. I favori di a stagione pò esse chjapputu civuni bianchi è neri, per esempiu, cum'è Ralph Lauren.

Kepi ​​moda per otoño-invierno 2015-2016 anno

Parrannu chì alcumbjine seranu in moda in u vaghjimu è invernu 2015-2016, ùn pudemu micca micca di esse chjappà l'cappuccellu è i cappelli di i cavalieri. Sti stili sianu chjusi di disinfettori di moda è e donne di moda attuale durante un bellu tempu, è l'abbundanza di ogni tipu d'opzioni hè solu una cunferazione diretta di questu. Quist'annu in a cima di pupulazione serà una vestita di colori brillanti, decorati cù diversi stampi in a forma di una ghjagina è fiori. Ci ponu esse nutati chì l'accessori sò adattati per un inclementu di u tempu di vaghjimu è per u frostu invernu, chì a maiò parte di tutti i mudelli sò fatti di tessuti càlisi densi chì mantemu a forma beni.