Calzature - Spring-Summer 2014

L'invernu sempre in u so putere forte, ma vogliu fighjà riesce u sole, o l'arriccinu di a primu goccia, è avemu involuntariamente rallentisce u passu à u buttuni di l'opere di l'immeuble, stupice di ciò chì trova i ghjorni viande. Inoltre, ci hè quarchi cosa di sceglie. I critichi di moda cun boni ragiò sustate chì una varietà di e solu solu di designu è u numaru di tendenzi chì prisentanu a cullizzioni di i sabbi di donna in primavera-estivi 2014, i podi di moda ùn avè micca vistutu da un pezzu.

Moda di sabbia 2014

I primi "tragini" di a primavera sò l'epilazione di duminiu. In a maggiorità di colti di calzature in a primavera di 2014, duie tendenzi sò notori per questa spezia:

  1. Stivali corti, spessu sottu una cima di freccia, tacchi ciuci è una piattaforma scuga, decorata cù fiocchi, foglie è ancu spine.
  2. Ogni stizzi maggetti è stivali: ghjustu à u ghjinochju, o à i fille de calze, cù calzini cut and tacchi originali.

È i buttichi assuluti di i scarpi di e donne in a primavera di u 2014 pò esse ghjustificatu cusì cusciutu à l'argentu. Versione clàssica chjusu nantu à un listinu stà è mudernu di bocca in a-la 80's di l'ultimu seculu nantu à l'azzioni è senza ellu. À a cima di pupularità - nutizie, numerosi è spessu introscritti, ch'ellu hè difficiule di dì cun certezza: stivali o stivali alta.

In quantu à i scarpi - in a primavera di u 2014 i pruduttori di una preferenza clara per i mudelli originali, à quelli parechji scantu. Un veru "unghje di a stagione" hè un talone. A cumpagnia di l'albitru abituale hè statu trasfurmatu in un rectangulu allargu, un talonu di "avanna" hà cunsideratu un culore metale o un inset di metallo à a base, altissima parrucca impressioni cù a variezza di culore è di culore, per micca per esse trascuraturi trasparenti, tacchi in forma di bola o poligone. Stu inolvore "fondu" currisponde à u "top" originale: inseriti di plastica trasparenti, tacchi è metconi sculputi, archi è sappressaggi in i turmidi - solu micca. In moda, ancu e scarpi cun tufi sali o senza ellu à tutti - ballet i moccasins, brogui è altri scarpi in l'articulu di l'omi.

Una attenzioni particulari mertu piu di sport - moda in a primavera di u 2014, favurisce claramente. Sneakers in una pianeta alta è assai assai alta, ancu una filati per l'sforzi di i diseggiani ùn anu micca aspittatu - assai interessanti è originale. E l'usu di scàccia bianchissima è biancheria classica, gràfici stylishti, stampa fiurali è moda in questa stagione di i culori profezi naturali facianu i scarpi e calzate shoes inesperadamente universale.

Calzature di moda per l'estiu 2014

I spazzole tradiziunali di u calzari - sandali ùn anu scappatu micca i cambiamenti rivoluzionarii. Per i scarpi in u veranu di u 2014 a moda hà introduttu un dominante di gruff, deliberatamente masculine, forme geomitrici. Tali mudelli sò idealmenti cumminati cù stili etnicu è sportivi.

Una altra tendenza di i scarpi di donna in u veranu di u 2014 hè una grande plataforma: solidu, o in a cumminazione cù un taccu massivu.

Eppuru in parechje cullizzioni era un locu è sandali solu cù a fossa è una sola lisca adatta cù cunti di vetri, rini è lacati.

Trà e tendenzi di a moda ci sò ancu quelli chì sò in modu in u spese in i sabbi di primavera è d'estiu. À l'evoluzione univirsali di u calzu di primavera-estiu 2014 sò cuddeti è perforatori, stampati animaliivi è fiurali (per i piezzu superiori e bassine di i scarpi), l'usu di inserenti trasparenti è un granu di colore di coghju da u pianu à u grande. Sceglite u to gustu è piacevi è quelli chì viugnanu cù sposi di moda è eleganti.