U Museu Ripley


U museu di u Ripley's Believe It or Not ùn hè nunda più ch'è u riccu patrimuniale di u famu coltore, l'investigatore è u ghjurnalista Robert Ripley. Tuttu tutta a so vita hà cullittatu tali oggettu pocu, l'interessu à quale parechji ùn sò micca persu per ora.

Annually unu di i meglii musei metropuliti hè visitatu da migliori di turisti di tutte e mondu. Sè vo circate d'imprese cusì impurtante, qualcosa di manera insosita è pocu cumuna, è benvenuta à u Museu Ripley "Believe It or Not", situatu in Copenhague .

"Pigliate o micca!"

Chì pò dicu, ma hè quì chì i visitori anu a pussibilità di vede, per esempiu, a bellezza inusual di una arpa, chì ùn avete micca cridutu, ma senza staghji è à u stessu tempu pò ancu toccu melodies incantu. Inoltre, vi saraghju maravigliati da vedà u ​​tassulu Taj Mahal, custruitu da 400 milchi chips.

Vulete una cosa assai speciale Cum'è voi: Queen Queen Margrethe, veru, creatu cù l'aiutu di pacchettuli alimentarii. Un pocu spaventu, ma interessante interessanti di veda un omu cù quattru studienti, u scheletru di un pienu giudiziu, è ancu u robot di u futuru.

Visità stu museu, puderà amparà à scrive una lettera annantu à un graneddu di arroz. Grazie à esibiti interessanti, intende cumu per caccià un vampire mancu, è fighjate à u convicceru chì survigliò a sentenza di morte (è questu dopu a liberazione di 14 balelli). Inoltre, cunnisciutu da u scoccu, chì hà un tatuu cù una figura di 102 Dalmatiani sottu à u kilt, è hà amparatu ancu cumu possu è à tuttu u possu per equilibriu in un tretu chì rottinu continuamente.

Cumu ghjunghje?

U Museo Ripley "Believe it or not", ùn si trova pocu finu da l'estazione di u centru di u Copenhague , puderete ghjunghjite nantu à pede o in un bus numero 59, stop "Radhuspladsen". À u museu ci hè un'ultimu attrazione di Danimarca - u mondu di G.Kh. Andersen , chì sarà assai interessatu à visità a famiglia sana cù i zitelli.