Egezkov


Egeskov Castle (slot Egeskov) - una fortezza in Danimarca , situata in a parti sud di l' isula di Funun . Stu palazzu unicu hè unu di i monumenti più impurtanti di l'architettura Renacenti. U casteddu fù custruitu in u centru di un lavu laculu, per a custruzzione di supporti verticale di a basa di u casteddu hà avè tagliatu u boscu di torrente, da quì u nome: Egeskov - "boscu di torra".

Un pocu di storia

U casteddu Egeskov spessu cambiatu i patroni, ma di 1784 appartene à a famiglia di Bijay. In u 1883, u casteddu era una grandi ricustruzzione, chì risultava in una crescita in l'altezza di i turri d'observazione, i novi porti èranu custruiuti è in u territoriu vicinu - una stazione di energia, una strada di ferrovia, una splutazioni.

Per attruvaranu più turisti in u 20u seculu, aduprà a ricustruzzione maiò in u slot Egeskov, durante ellu chì parechji pranzi eranu restaurati, cumprese i Banquet è i palazzi victorian. Dapoi 1986, Egeskov in Danimarca hè apertu à i turisti.

L'architettura di u casteddu Egeskov

U casteddu di Egeskov in Danimarca hè statu custruitu in i tempi cuncerti, quandu l'attacchi di vitture-i lettori feudali o disturbi di camicani propiu era freqüente, in fattu, sicondu l'architettura di Egek, l'ughjettu principalu di sta struttura hè difesa.

Lu cadernu hè stallatu di 2 parte indipendenti, cunnessi cù un bellu murale - in casu d'un assediu di una di e parte, a difesa di u castellu pò esse guardata da a seconda parte. In u muru di a cunghjunta, sculture sicili è un pozzu sò custruiti, longu quale hè pussibule di abbandunà a furtizza in casu d'un longu assediu. U locu di u casteddu - in u mediou di u lavu - hè statu ancu sceltu senza accordu: in u XVIe seculu era posible accade à Egeskov solu da u ponte d'elevazione, chì furnia una suretazione à u casteddu.

U castellu dumanu Egeskov hà un fratellu gemello in Giappone. In u 1986, in Hokkaido, una réplika di l'Egeks hè stata fatta in grandura di grande.

U territoriu di u casteddu è i palazzi di Egezkov

Dintra u casteddu hè divisu in questi temati. Perchè I patroni di u casteddu viaghjanu quì, quandu sò solu quarchi salotti sò gratuiti per i turisti, ma queste chjare sò degne di attenzione. Unu di i palazzi aperti hè u Caccia di Sala, induve trotti di caccia sò presentati. A camara hè servitu cum'è l'uffiziu privatu di u Contu Greger Ahlefeldt-Laurvig-Bil, un grand cacciatore di l'Africa. U salone hè impannatu cù pelli di l'animali, vicinu à quale hè attaccatu una freccia, à quale stu trofeu hè stata minatu.

A Yellow Room prupone u mobili di l'era di Louis XIV, donatu da a cresia Jessy Bille Brahe in u 1875. Dopu a risturazione in u 1975, u slot Egeskov fù restituutu in u so attrue uriginale, in u quale u visitatori u vanu. L'abitazione hè impannuta cù u ritrattu di u Re Christian IV cavalline un cavallu. U salone, per accordu, pò esse risaltatu. U Victorian Hall dopu a risturazione in u 1977 hà l'apparizione di u mezzu di u XIX seculu. U music sala hè imbrata cù u mubile Chippendale è un piano anticu.

In u salone Admiralsky di u casteddu Egesski i mobili lucali è porcellana da u Giapponu sò presentati. L'attitudini particulare devenu esse pagatu à u Palazzu di Titania, rapprisintatu in questa stanza - circa un seculu, "una piccula casa per fate in u giardinu" hè stata fatta per una piccola. A casa hè furnita cù u veru mobili.

Ci hè parechje musei in u territoriu di u casteddu Egek, trà elli - un museu di carichi retro cù più di 300 tesibuli, un museu agriculu è un museu di volanti. U giardinu hè un labirintu di l'arburi, u fugliale di u fugliale più anticu di u labirintu di parechji seculi.

Circundendu u parcaghju à u portu aghjunghjera assai piacè à u turisticu, perchè hè stata deceta cù parechje fontane, figuri d'arbusti, jardini è frutti. Un bonu enormu hè u fattu chì in u territoriu vicinu di u casteddu Egeskov in Danimarca, i turisti anu l'uppurtunità di campu di tenda di tentazione, hè solu bisognu di abbandunà una salvatica.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Pudete truvà à Egeskov da a cità di Odense cù trenu à a cità di Kvaerndrup, dopu cù busu cù a strada N. 920, o circa 2,5 km à pede. Egeskov viaghja ogni ghjornu di i 10:00 à 19:00 in a staghjone di l'estate è di 10:00 a 17:00 in u invernu.