Museo Nazionale di Slovenia

U Museo Nazionale d' Eslovenia hè a istituzione culturale più antica di stu paese. Per l'età è l'impurtanza cù ellu pò esse paragunatu cù u museu di storia naturale di a Slovenia, chì si trova in u stessu bastimentu. I turisti chì anu visitatu questu locu seranu capace à acquistà cun un grande lotterà d'interessanti interessanti.

Storia di u Museu

In origine, l'istituzione culturale hè stata fundata com'è "Museo-Immobili di Krasna" in u 1821. Cinqui anni dopu, nantu à e ordini di l'Imperaturi Austriacu Franz II, era reelamatu u Museo Provinciale di Kraina. U novu nomu di u museu hè stata appiccicatu in u 1882 in unurore di u Prudentiu prulet Rudolf - "Musée Provinciale de Krainy - Rudolfinum".

Dopu à a creazione di Iugoslavia, a istituzione culturale hè statu rinuminatu u Museo Nazionale. Aglomerate gradualmenti, certi colti anu trasferitu à altri musei, per esempiu, temi ettografi èranu trasfirmati à u pussidimentu di u novu Museu Etnogrudu Liitu in u 1923.

Allora a maiò parte di i pittimenti erani trasportati in a Galleria Nazionale . L'ultimu à sipararii era u museu di l'Histoire Naturale slovene, anche si territoriamente si trova in u stessu bastimentu. U più grande di l'archivi hè storatu in u Gruber Palace, induve hè stata trasportata in u 1953. L'ultima cambiamentu di nomu hà fattu in 1992 cù a splutazioni di Iugoslavia. Queddi à questu ghjornu - "Museo Nazionale di Slovenia".

Architettura di u museu

U bastimentu, chì era stata attribuita per i bisogni di una istituzione culturale, hè stata fatta in u stile neo rinativu. À a so creazione attrae i maestri di Wilhelm Treo è Ian Vladimir Khrasky. U pezzu di custruzzione hè di dui anni, da u 1883 à u 1885. U prughjettu, chì era seguitu da u maestru, hè statu sviluppatu da l'architettu viennese Wilhelm Rezori.

U bastimentu hè bellu no sulu di l'esternu, ma ancu intrenu. U soffiu di unu di i palazzi hè imbruttatu da medagghi, pitturi alorugichi. Fu inauguratu u 2 di dicembre 1888. A unicità di l'edificu hè chì hè u primu bastimentu in Sl Slovenia, utilizzatu solu per i bisogni di museu. In fronte di u museu hè un monicu à unu di i famosi Sloveni - Janez Vaikard Valvazor.

Chì hè u museu interessante per i turisti?

L'esposizione permanente inclusi trova archéologica, antichi muneceddi è billissimi, è ancu una cullizzioni di gravure è disinni. L'edificiu principali era crescita, aghjunghjendu novi siti per i tesi.

U museu urganizeghja esibizioni tempuranee dedicati à l'arti aplicada slovena, cum'è quì sò abundanti, salotti di dimostrazzioni. I visitori pudemu vede altre oggetti di e diverse tempi: l'Edat da Pedra, l'Età di Bronzu. Quì hè guardatu una flauta unica di u Neanderthal da a caverna di Divya Babier.

In u dipartimentu di a ristaurazione, l'impiegati mantene l'esibiti in cundizione ottimali. Un dipartimentu specialu hè attribuitu per e bisogni di a bibliuteca.

Informazione pè turisti

U museu hè apertu tutti i ghjorni da 10:00 a 18:00. In una scursioni di gruppu cù una guida chì parlava una lingua straniera, avete bisognu di gravarà almenu 5 ghjorni. Pudete piglià l'imaghjini è i video solu cù l'autorizazione scritta di l'amministrazione. U museu ùn travaglia solu in i ghjorni pubblichi, per esempiu, 1-2 o janvier, 25-26 di dicembre.

Custu di accissioni:

Cumu ghjunghje?

L'istituzione si trova vicinu à u Ministeriu di l'Affari Esteri è u Parcu Tivoli . Opposite u locu di u museu naziunali si trova a opera di Ljubljana . U museu hè in un locu assai convenientu, caminendu in u centru, pò è ponu ghjunghje à pede, è da altri spazii - cù busu.