Cumu attaccà una stola vicinu à u collu?

A palatine hè un chjude rettangulari tradiziunale fatta di cachemire. Questu accessori femminile hè assai populari, è micca per nunda. Dopu tuttu, cun u so aiutu, pudete purtà un accentu à l'imaghjini, o ancu à cumplitamente - per mudificà radicali. Eppuru, micca in l'ultimu postu hè una di e qualità impurtante di una stola - hè cale è còmico.

A bufanda stoles sò spessu usati cù a ropa straniera: un capatoghju, un mantellu, è ancu cumu un toccu . Inoltre, a sita si stalla cumpletamente perfetta a vostra robba in ghjocu.

Se ellu sceglie bè è bellissima vincenu una stola vicinu à u to collu, sarà attente à i vostri meriti (per esempiu, a prutittura ideale, glamourosa di a vostra face), è ammuccienu parechji di i difetti di a figura. In questu articulu, avemu a puntuale nantu à l'aspettu principalu chì ci aiutanu à cumpitàni cumu à attaccà una stola vicinu à u to collu.

Cumu attaccà una stola vicinu à u collu?

Spessu, a stola si miseria cù brusci, camisole è bluson, soprattuttu si anu un discu. Cunduci una stola nantu à u collu nantu à una giacchera di golf o camma cù un colu massivu hà da fà l'imàma "più pesu". Se vulete visualmente di u voluminu di u pollu, o visu, fà a figura più finita, a paleta chì hè aggradata hè aiutà in stu sensu. Cusì, ùn discurderemu micca a dignità di stu pezzu fugliale feminile, perchè ellu pò esse veramente à miracles.

I manere di attaccà un tippet à u collu

A manera più faciule di fà una stola vicinu à u to collu hè di mette nantu à e spalle o l'attaccà u to collu. Cusì, a stola juca u rolu di una panna calza.

Ci hè parechje manerie quantu bella per vultà una stola vicinu à u collu. Per esempiu, pudete aduprà una punta di u sciarru à a so back, mentre chì u cuntrariu hè stata di fronte. Sì vi sò attrautu à l'imàgini classica, pudete aghjustà i dui parte di a stola cun un brouffe elegante. Se risolviu un brouchje nantu à a spalla, a vostra imagina, in più di a feminità, serà ancu assai stylish.

Intra i ghjovani cuncetti di a donna di a moda, stu modu di porta una stola hè cumuni: elliemu dui rami di a stola à u pettu, a aperta da a larghezza è si metterà nantu à a cintura cù l'aiutu di un cinturione. In questu casu, u cinturione (largu o magre) hè stata seleccionata nantu à e caratteristiche di a vostra figura. Cù stu mètudu di pratiche, u stole pari un saccu. A so stampa d'invernu si vede fine cù trimulizzu di pilu nantu à i canteri.

Ancu un bonu modu per portà una scarpi - cum'è un mantellu nantu à a spalla. Cumpigliemu un tippet in una spalla è fate a so fini in l'area di a cuddiana o ligeramente più bassa (per u principiu d'un portofonu à a spalla).

U palatu di sita pò esse raggiunatu cum'è un corpu in seguente: vinceranu un finu di u stoltu à u filu, u lasciate davanti, l'altru finu di a stitch strappa in u collu, è traspieghjanu in u filu, è u vechju, l'accatulu di corpu eleganti hè prestu!

Una paleta di tela colore, chì s'assumiglia à un pappagallo, pò esse spuntate nantu à a parte o in u spalle. Inoltre cum'è una scelta, pudete messa senza pruspettiva a stola vicinu à u to collu (più stretta), è lasciate e truppi chjappi, perch'ellu falà.

Inoltre, u sciarpa-stole hè purtatu com'è scarf- arafatku - in fronte vicinu à u collu hè ragurdatu in un anellu volumétrico.

Un'altra manera popular per vincenu un tippet: aghjustemu a tela in una durata di a mezza, tira nantu à u collu. Un loop hè statu furmatu, pusemu dui extremi liberi di u stoltu in u so strettu. Opzione simplici, ma assai stylish.

In sumata, pudemu dì chì, avè amparatu à vultà a corbata correttu, pudete fà una variità in u più chjucu. Stuli spettaculi sò capaci di dà sofistiction à un pianu senzillu, arridu è cunghizza.