L'embiu di i paesi

Appinzendu più di cinque dicennii fà (in u 1963) in Francia, l'embacchera còmuda è segura di i paesi didy in prima ùn hà micca appellu à u cunsigliu europeu captiu. A cumpagnia "Thimonnier", chì hà sviluppatu u paese didy, ùn hà rinchisce micca a patente per questu. Ma à u tempu, seppe u so cumpurtamentu da i pruduttori ghjudiziati, stu tipu d'emboli acumulevamu un secunnu nativu è esse stese in u globu. E ancu Dô-doi-pack hà vinutu à u nostru mercatu annantu à pocu tempu, hè stata apprezzata casi immediata da tutti i cunsumatori è di i fabricatori di diversi prudutti. Più infurmazioni nantu à e funziunalità di l'embattimentu doy-pack permette d'amparà u nostru articulu.

Chì ghjè un pack?

A doi-pack hè chjamatu pacchjà à un pezzu cù un dispusitore in u fondu. A stu momentu quandu u pacchettu hè in pienu di cuntenutu, u fogliu s'aprì e si forma un fundu duru. Grazie à questu, hè un pezu stabile. A rigidità particulare di a custruzzione hè datu da i costi suludiati, nummiru di trè à cinque. In iniziale, i pacchetti eranu fatti di u plasticu, ma in u tempu, parechji tipi di stu prugrammu si prisintaru: da u kraft paper (l'impresa di kraft-doy-packs), da u materiale da stampata è di i capiglii cunghjunati. Per a cunvenzioni di u cunsumadore, u packaggelet duo-pack can be equipped with fittings, tappeti, spezzione di Windows è plegati reutilizables.

Chì ghjè u sicretu di a popularità di doi-pack?

A tecnulugia di produzzione permetterà imballà simili di tutti i forse e tene pussibuli. Grazzi à questu metu, quasi tuttu u pruduttu è i prudutti di l'alimentariu pò esse imballati in un do-pack: baby and sports nutrition, teas e caffè , sapori di liquid, detergenti, cosmichi, alimenti d'animali è ancu l'olii di machina. I mercuriei in u pacatu di u fugliale sò assai brillanti è interessanti, ùn pigghianu pocu spaziu è ùn ne micca bisognu di cundizioni speziale per u trasportu.