Stand for notes

Una nota hè una superficia inclinada nantu à quale pudete arrugà noti per fà di leghje prublemi durante u performance musicali. Appartineru di più di dui mila anni fà è ghjè prima utilizatu da i Cinese per leghje. Per l'arrangementu di noti, anu cuminciatu à esse utilizatu da i musichi suci è alemani in u XIV sèculu.

Stands per a musica sò chjamati music stands. Sò:

Tipi di stanzi di musica

A musica stà sicondu secondu secondu u materiale da quali sò fatte:

  1. Metal stand di musica. Stu tipu di musica situ hè u più cumuni. Per elli, hè un furniziu plegatariu è hè assai cunvenutu per trans trasporte.
  2. U stand di musica di legnu. I posti ùn si pila micca. Sò stallati si ùn ci hè micca bisognu di un trasferimentu permanente, per esempiu, in salotti di cuncerti è orchestras. Strumenti di musica si trovanu di legnu sò spessu una figura decorata, furnise cù diversi mudelli. Sò fatti in forma di simboli musicale o strumenti (per esempiu, un clef cleppu, una arpa). Per quessa, per regula, i prudutti sò costu.
  3. U stand di musica digitale , chì hà a funzione di a pàgina di automaticamente. Questu hè u tipu più caru è, dunque raru, di stand.

Segùentanu i vostri preferiti, pudete decide per sè stessu chì u stand di musica hè u megliu è fate l'adopru adattatu.