Variculu in i zitelli finu à l'annu

A varicchia hè una malatia tipica di "zitellu". Hè cunsideratu per esse cusì, perchè in a zitiddina hè più faciule in l'adulte è ùn hà micca bisognu di trattamentu. Parechji parenti anu mancu apposta i so babies per visità i malati à a varità per quand'elli si sianu enfer da quantunque pussibule. Ma hè questu correale? Pudete una ghjuvanetta pè a variculu, è cumu si sò sti bebini miglii cun ellu? U nostru articulu - nantu à a varjetà in i babys bevande è a nascita.

I sintomi di vila in i zitelli

Iperati soffrenu a varità à a par cù i zitelli più antichi. Ci hè assai menu possibili di cuntraienti da un zitellu chì hè amatuatu da una mamma. Inoltre, i zitelli di nascita à sei mesi anu anch'elli anche antichi trà a mamma durante a gravidanza, è l'immunità generale sò sempre forte. Ma cù a meza annu è finu à chì u zitellu sviluppeghja a so propria protustruttura di u corpu, hè assai faciule per aghjunghje a varice. Questu hè facilitatu da a so "volatilità": u virus da a varicella-zoster hè prestu traversu rapidamente da persona à persone.

I primi signali di a malatia sò rashes nantu à a stima è abdomen di u zitellu. Sò parechji picurati di mosquito, ma dinò assai prestu in tuttu u corpu, è u ghjornu dopu si ponu culpiti in briquevuli chjappi di liquidu. Puderanu scarrafiate assai, fendu u zitellu nervu. Simultanjamentu incù u rash, u zitellu generalmente hà adupratu una frebba e noduli linfatichi. 5 ghjorni dopu à l'apparizione di u primu sarcu, a varicallu ùn si ferma infectu, i rashes si firmonu è i pimpi prossimi.

Funzioni di u cursu di a variculu in i zitelli sottu 1 annu

Chicken pox in babori pudete fluirte in modu diffirenti. O bien passa assai facilmente, senza i flucculati di temperatura, cù rascalighji à pocu minimu nantu à a pelle, o tormenteghja u zitellu cù pruvedimentu è fridhe. U zitellu hè troppu chjuchile per piglià a facilità, è per quessa, a manifestazioni di a varuglia sò spressi in u luttu, capricci, u rifiutu di manghjà, dorme inquiet. In i casali severi, a varicule ùn infatene micca solu a superficia di a peddi di u babbu, ma dinò di a mucosa, causando gran patitu à u zitellu è, per consensu, à a so mamma. Dopu a varità, cumplicazzioni cum'è rinite, konġuntivitis, zerrieri è altri malati infizziati sò pussibuli (l'ultimu pò esse facilmente purtatu da i pugnoli di i vignetti di unghjuli).

Cume trattà a varice à i zitelli?

A varicchia hè una malatìa chì accummenta de sùbitu è ​​si sviluppa rapidamente. Hè per quà tutti i genitori hanu da sapè cumu da fà chì u so ziteddu avianu una varità.

Prima di tuttu, duverà à u zitellu una droga contra allergii (reducià i prucessu è facilitate a cundizione di u zitellu). L'antihistaminè è u so dosage seranu prescribed à voi da un pediatre, chì, quandu infettatu cù a varicchia, deve esse chjamatu à a casa. Se a temperatura di u corpu di u zitellu s'innàlzente sopra i 38,5 gradi, hè devessu per via di i medii cunvinzii (xaropoli antipirìticu è candele, cum'è panadol o nurofè per i zitelli ). Hè ricumandate per lubricate u rash cun antisepicu suluzione (verde, fukortsin, etc.) per a dekontaminazione è di reducione temperature.

Infatti, ùn hè trattu di trattamentu di varità, è tutti i mètge di supra ponnu alluntanà i sintomi di a malatia, alluvià a cundizione di u zitellu. Prima di i genitori ci hè una struttura impurtante di distraerà u zitellu à combing pimples. I medizei, pediatrici di a vechja scola ùn anu micca urganizatu à questu tempu per lavà i zitelli (suppostite cuntributes à una curazione più longa di pimpiuli), ma studii moderni ùn anu micca pruvucatu questu. Inoltre, u bathing also allergie l'accueil, perchè se u zitellu ùn tenete una tempura, pudete bagnallu, ùn pudere micca rubanate i pimpiuli cù un pappu è toalla.