Bando swimsuits 2015

Chì avarà da aiutà à creà una imàccia di una bellezza bianca pruzata? - True, u mudellu di u bando, chì hè assai populari in a staghjone di u verdu di u 2015. Tutte fashionista li adore. U mutivu principalu per questu - un modu di stile chì parechje vanu à gustà.

Moda di malvagio bando 2015

  1. Rip Curl . A marca australiana, chì a creazione di vestiti di spiaggia di i disinazioni ispira u sonu di l'ochju di u mare, ùn finisce micca di piace di novità. A simplicità è u lussu sò una cumminzioni ideali per quelli chì ùn ci piace micca pretendiosu, ma sempre vogliate per esse vistutu cum'è cù una agulla.
  2. Mara Hoffman . Lu vistitu di lignu, induve l'accentu principalu hè statu fattu, quantu ùn hè micca nantu à u lipo lipo, ma in u disignu di u pruduttu cum'è un mondu. A cumpagnia di novu York hè cunnisciuta per i so platti di platti cù elementi exotichi. U più interessante hè chì certi elementi decorattivi sò realizati manualmente.
  3. Sunseeker . Un'altra etichetta australiana tene una famiglia senza precedente, prima di tutti, grazi à a so cullabura di culore, da quale assai donne moda di i 70 di u seculu passatu eranu locu. Inoltre, a marca hè famosa per i so swimsuits in u stilu di u bando, fatti cù l'effettu di u push-up. Cusì, ancu sottu à u sole scorching, pò vede attrattiva è femine.
  4. Melissa Odabash . Tessuti di lussu, un vistimentu di moda è stile italiana. Ùn hè nunda chì u designer chjama un bagnu Victoria Beckham, Kate Moss è Jay Lo. Tuttu ca ogni mudellu riprisentatu hè u minimalismu di l'eleganza è l'eleganza.
  5. Promete pratiche . A moda, longu eseguita anticu, ma un gustu retro. U vistimentu di valdi di questa marca anu spessu i tempi tempting, è quessi aghjunamenti oghje. Ma ogni pruduttu hè impauritu cù stampi atractivi è un scema di culore unicu.