Amal è George Clooney hà acquistatu un penthouse in Manhattan per 65 miliuni

L'estrema estrema Amal è George Clooney cuntinueghja à espansione a so cullezzione di real estate di lussu. L'attore è a so mòglia, chì sò e so casa in Califurnia è u Lavu Como, una spluta à l'Inghilterra, acquistò un appartamentu in un ristorante di 63 storii in u centru New York.

Compra caru

Per un attrezzu cù una area totali di 315 metri kwadri, Amal è George Clooney disposti $ 65 milioni. U so appartamentu quatru caminu hè situatu nantu à u 43 staghjoni di Centu Cintia Terzu in u Terzu, chì serà commissionatu l'annu dopu.

Un alloghju arrondissement di celebriti serà assicuratu da un servizio di serviziu di 24 ori è servizii di serviziu. A casa hè una piscina per i residenti, un SPA, un gimnastu, un ristorante di diliziosi è ancu una biblioteca.

Leghje ancu

Scuprite u travagliu

Amal e Clooney pianu di passà assai tempu quì. U appartamentu diventerà a residenza permanente di a donna di l'attore, postu chì u so travagliu hè oghji inturniatu cù New York. U duparu hà sceltu u Centru Cente Cinque Terzu a Terra, perchè hè vicinu à a sede di a Naziunale, induve Amal hè travagliendu cum'è l'High Commissioner for Human Rights è vicinu à a Columbia University, induve un avvucatu cume in insignante.