Trekking in Svezia

Svezzia hè un paese fabuloso, famoso per u so aireu limpiu è paisaghji pittoresca. Evergreen boschi, laghi chjosi è e misteriosi montagne - chì putissi è più belle? Sapè cù u principiu di l'estiu, millaie di svedesi purificati pratiche cummirciali in u spugliatoghju, coglie cartoni è andà in i viaghji più interessanti per u so paese. E numerosi opportunità per i excursionisme è per capulaghjanu attrae più è più turisti i stranieri in cerca di privacy è armunia. In questu articulu avemu da parlà di e particularità di trekking in Svezia è i rotta più famosa.

Die besten Routen in Sweden

Cumu in qualchì altru paese, in Svezzia sò e dui rotte più famose, è menu più famosi. Piglianu li 5 viaghji di sughjetti per i viaggiaturi:

  1. Padelantha (Padjelanta). U Padjelanta significa "terri" in u linguaghju di u Saami, è a ruta passeghja da parechji assicuranza di u settore di questa persona è i pastori di u so vechju. "Padelanta" hè unu di i camini suluzione più frequenti in u Nordu di u Sudu. U puntu di partenza da a strada hè u paesu di Kvikkjokk, a ghjente si attraversu u parcu naziunale è a strada finisci in Ritseme. A durata totali di a strada hè 140 km. U soldu u viaghju dura 9-10 ghjorni, ma ancu un ghjornu supplementu pò esse dumandatu per spassighjate è in casu di un mudificazione à u clima. U trekking includi ancu degustazione di capra fumata (una salita populari Saami) è visitate una iglesia lucali in u paese di Staloluokta, in chì l'altare hè fattu di legnu, è inveci di tavulini ghjustu u viscello.
  2. Kungsleden. U trekking più famosu in Svezzia hè, per suprattuttu, Kungsleden (Pathu Royal). U famusu modu hè di circa 440 km in lonxitude, è a maiò parte di sta distanza hè vicinu à u Cercle Arctic. Tradizionalmente a percorsu sia hè diventata in 4 segmenti, ognuna interessanti in u so modu. Allora, u più famusu trà i turistici diventa a strada di Abisko - Nikkaluyuot, chì suggerisce un passaghju per a valle di u Laporten, è di u restu à u pede di a più alta muntagna di l'Svezia, Kebnekaise . Sì avete preferitu un paese più tranquillamente, sceglite u caminu da Quixquiocca à Ammarsnäs. Tutti 166 km di stradori muntanni longu à i laghi è i picculi villaggi - una grande opportunità per acquistà di a cultura lucali. U disadvantage di sta strada hè chì ci sò assai pochi piazze per stà in tutta a ruta, per esse dumandata una tenda.
  3. High shore (Höga Kusten). U postu di u cumpletu 3 di a classificazione di i megliu seguite a via "High Coast". U nomu hè simbolicu: quandu l'età di Ghjustu, a tarra à stu situ hè stata risata da circa 800 metri, chì ci dessi tutti i viaghjatori l'opportunità di divirtimenti paisaghji stupiti è vede prima di u prucessu interessanti di a terra. A principiu di u XXI seculu. L 'unitu naturali unicu hè statu inclusu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Inoltre, a ruta "Vysoky Bereg" passa per un di i parchi naziunali più belli in Svezia - Skulskugen . Situata nantu à a costa di u mari Balticu, a riserva hè famosa per i so picchi di rocca spiciale, chì risanenu direttamenti da l'acqua, è a so attrazione principalu hè una riftata di 40 m di scogliu profughtu.
  4. Skåneleden. Tradizzjonalmentu si pensa chì i più boni di trekking in Suède sò in a parti di u paese in tramuntana, ma i turisti chì anu travelatu à a strada di Skoneelen ùn anu in discrive cù questa affirmazioni. A famosa strada, à traversu quale millaie di viaghjatori di tuttu u mondu viaghjà ogni annu, si trova in a parti più meridionale di u paese. Hè custruitu di 5 stati aparti, a durata totali di 1000 km. A strata, hè a pista di Skåneleden chì hè parti di una ruta internaziunale longu di a costa di u Mar'Orticu chì passa per 7 paesi è cose da 6000 km. A percorsu percorsu runs through towns and villages. I posti estremamente pintoreschi sò sempre trovanu quì: i costi rochitsi, creste undulating, boschi fondi è platti bianchi. Inoltre, pudete visità Dalby-Söderskog - u parcu naziunali più anticu in u sudu di Svezzia, chì hè famosa per a so ricchezza è a fauna ricca.
  5. Upplandsleden. A citadina di Uppsala , in onore di quale hè chjamatu a strada sussegwenti, hè situatu quasi 70 km d' Estocolmo , grazzi à quale a pista hè assai populari cun turisti. Hè l'ideale per ogni sughjornu di ghjornu, è una cammara di sema una longa. Un camellu di 450 chilometri travaglia principarmenti pi pini di pini, picculi villaggi e corsi cù muleri. Inoltre, avete a pussibilità di cunsiderà l'abitati di u cervu, l'alce è i pappacini nìvuri in a natura (l'espurtazioni più grande di l'Europa).

Tips per i principianti

Sì avete principiatu u vostru amici cun u mondu di i viaghji è ùn anu mai statu in una camicia in a vostra vita, i seguenti tips sò solu per voi:

  1. Tradizionalmente, a stagione di trekking in Svezia dura da ghjugnu à settembre, in u sudu di u paese - per parechji mesi più longu. In i rotuleti "Padelanta National Park" è "Royal Trail" in u primu mesi di l'estiu, ci hè sempre assai nivi, ma i turisti in questu pezzu sò pocu, perchè se avete preferitu viaghjà in reclusione, ghjugnu hè u mumentu favur trekking.
  2. Quand'edda andava in a strada, assicuratevi di piglià cun elli à prutezzione di i moschise. U più gran numaru di moschizi è altre insecto hè osservatu in u nordu di u paese à u principiu di l'estiu, cusì assai turisteru scelte August-early September per u restu.
  3. Prima di vultà in trekking in Svezzia, acquite stradali specialdi di caminari, preferibile cun una sola imperativa. Se u vostru viaghju hè in a parti di u Regnu Nord, induve u ventu hè più severu, è a precipitazione hè più abundante, dà preferenza à i buttuni di gusscia-Wellingtons.
  4. In a primavera è l'iniziu di u estiu, tenete assai curazioni: dopu à parechji misi di hibernation, i serpenti crescenu in u sole, alcune di quelli chì ponu presentà una grande amenaica à a vita umana.
  5. Malgradu u fattu chì in tutti i rotisi ci sò posti equipti apprufunditi per passà a notte, i turisti anu avutu cunsigliate per piglià una tenda nantu à elli. Cusì, ùn puderebbe micca solu dicentamente salvà a vita, ma ancu di prugettu di privalini propii, tk. i distanzi tra u campu siti à volte alcanza 10-20 km.