U Dia di Te

I fancianti di un beie vuniale è piacevule cum'è tè si cunsiderà à sapè chì annunzià in parechji paesi di u mondu celebrà una festa informale: u ghjornu di tè internazionale. Fighjureghji a festa è pruvate à amparà più nantu à sta celebrazione inusual.

A storia di u Festivale di u Tagliu di u Te

L'idea di celebrà sta celebrazione hà fattu per parechji anni, ma puderia esse implementata dopu à parechje cunvinti è disputi chì succidianu à i fori di a cità di Mumbai è unu di i porti di u Brasilia - Porto Alegre. Du dos anni, a dumanda di celebre u Tea Day hè decisu. In u 2005, a so celebrazione hè stata appruvata, chì falate u 15 di dicembre. Hè interessante chì sta data coincide cù i cunnisciuti in tuttu u successu storicu munumentu, à dì cun l'anzianu "Boston Tea Party", chì hè statu u 1773. In questu ghjornu, a pupulazione di e culonii di l'America in quellu tempu hà vindutu quasi 230 000 kilogrami di tè scrittu in u portu di Boston. Hè stata una forma di prutesta contru l'aumentu di a tarifta di tassu per tè. Duranti l'annu quasi parechji assicuranza coloniali di l'America ripetuta l'accionu, chì ùn porta micca bellu aspetta.

Chì ghjè u scopu di celebrà l'anniversariu di tè in u nostru tempu?

U scopu di celebrà a celebrazione in tutti i tempi era di chjama l'attinzioni di l'autorità è di u publicu à i prublemi chì si trovanu in u mercatu di tè internazionale, è ancu di a situazione di i travagliati in a piantazioni è l'imprese di prucessi. Inoltre, l'urganizatori di a celebrazione persighjanu l'aiutu di megliurà a situazione di l'affari à i prudutti petri chì pruducanu è vende tè in tè nìuru è verde chì ùn resistanu a cumpetizione cù altre giganti industriali. Hè assai tempu è sforzu hè datu per fà e ricerchi di tè. Forsi a data chjamata da i fundatorii di u festival, cunnessi cù accaduti storichi enormi, indirezmente indiziosi chì a mancanza di rispunsabilità di l'autorità à i prublemi urgente di a industria di tè po permezza in cunsiquenzi simili.

Cumu hè a celebrazione di u Tea Day in parechji paesi di u mondu?

In vista di u fattu chì a festa ùn hè micca ufficialmente ricunnisciuta è ùn hè micca un ghjornu off, ma dinù per una piccula popularizazione, ogni annu hè nutatu da un pocu nimu di paesi. Di sicuru, u più attivo, in questu quì, ci sò abitanti di i posti "tea", à dì l'india è a Sri Lanka. Gradually, Bangladesh, Indonesia, Kenya, Uganda è altri paesi, chì sò direttamente implicati in u sviluppu di a industria del té mundiale in u travagliu, u prucessu è l'esporatazione di primaria è a materia prima, anu aghjunghjini u ghjornu di u Te. L'ecunumia di sti paisi ùn permettenu micca e festività splendida, ma a pupulazione tene di celebrà u so propiu modu da u travagliu di te col lectivo, balli, hymns è performativi masquerade.

No tantu tempu u ghjornu di u Te di Ghjuvanni principia per celebrà è a Federazione Russa, chì hè unu di i più grande cunsumatori di tè in u mondu. In u mumentu, i solemne avvenimenti sò solu a natura lucali. Per esempiu, in u 2009 in Irkutsk, a prima esposizione in u paese chjamata "U Tea Time" principia a so opira. A so apertura hè puntatu per coincide cù u ghjornu chì u ghjornu internaziunali di tè hè cilibrado, à dì, à u 15 di dicembre. I esposi contà a storia di u sviluppu di a industria di tè in parechji paesi di u mondu.

Aghjustu chì un such un sorpante in i so pruprietivi possu bisognu è cumpletu dighjà l'opportunità di celebrà u so peculiar birthday. U so usu regule saturate u corpu cù elementi cusì impurtanti cum'è: tannin, cafeina, sal di minerali, olii essenziale è vitamini .