Competizioni di mesa per a partita

I boni pirsoni sò bè ​​cunnuscenu di l'impurtanza di i partinariati di u gruppu. Se u prestazione generale hè persunale, u marghjenu di salvezza aumenta ancu de manera imperceptibile in l'urganizazione. U so rolu hè ghjucatu quì da e competizioni per a società, chì sò stati tuti à u tavulu è in u paesaggio trà e manciari. Avemu vulemu cunsiglià à i lettori di qualchi joculose questioni, chì ponu esse disposti bè à u banquet.

I cuncetti d'averebbi pienghji per i sociali

  1. Un vetru cù un vinu bonu hè impartitu in un circhiu. Ogni omu prumessa di aghjunghje un pocu per ella, ma cun cura, senza nemmenu e cime. Quellu chì fa un sbagliu, pruclameghja un brindisi è cunsula tuttu à u fondu.
  2. Assai adore i prueghjenzi musicale per a cunnutenza di a corporazione, affinchè no pudemu passà da elli. Hè stati invitati à cantà una canzone in un coru, è u presentatore à qualchì puntu arrisce u coru cù l'ordine "Quiet". In seguente, ugnunu canta la lletra à elli, à u cumandante brutale "Loud!", È di novu cuntinuanu a canzona. U disappegnu resultanti sempre causa una diversione altaviva è assai assai emozioni pusitivi.
  3. Pigliate una carta di carta è tutti a ghjuridizione u principiu di piglià un ominu. Una tira a so testa, è a pagana fascia, u sicondu prupone u collu è di novu a pagina torce più. L'ultimu "artista" aghjunghjia a so impruvisa, svela u tile è mostra à l'auditu un risultatu generale è sempre divertente.
  4. I urtaggi sò furmati da tutti quelli chì si sò nantu à unu o l'altra parte di a tavula. Sicondu u signu di u presentatori, ogni gulp bevande un vetru è bassu rapidamenti u so vicinu. Ellu ripeti l'azzione è boni à u prossimu. A parti di a tavula vincenu, u participante di quale u primu debbule u patrone o u ghjubileu, chì hè sedente à a fine in un locu d'onuri.
  5. Eccu un altru concorsu di tavamigghia divertente per a partitu Nantu à a tavula si ponu diversi elementi di casa, è u participant ghjustificà cù i vignaghjoli, cù solu un plug regular. Quistioni suggerenti in a furmazione di e seguenti frasi: "Eccu questu alimentu?", "Hè plasticu?", "Ghjè un ghjucatu?", Pudete risponde solu cù i paroli "Sì" o "No".

Un vacante ben fannu trasfurmà u cullettivu, ancu aiutà à risolve cunflitti digià emergenti. Truvate una scusa per scuntate parechje volte à l'annu è celebrà in un circulo ghjucatu l'annu novu, festa di vacanze o anniversariu di l'eroi di u ghjornu. A cuncorsi d'avventura nantu à l'intrattenimentu pò aiutà à fà più divertente, memorable, una cosa più ca una festa simplici.