Oghji pè i novati in a festa

A matrimoniu hè un felice avvenimentu in a vita di dui amori, anu acompañatu da un scontu festivu, ballu, divertitu. Nisun festa ùn pò micca fà senza donu rigali à i novu à a casale.

Dopu avè ricivutu un invitu à un casu, ogni invitaturni cumincià à circà un rigalu. Sceglie di i donne per i noveddi in un casale ùn hè micca un praticate faciule. Dopu tuttu, vogghiu u regalu per esse uriginale, necessariu è, più impurtante, chì ellu piace à a sposa è di u sposu. À a tola, ghjè costumendu dà un rigalu di bonu costu. Ogni clientu mudernu addivanu preferitu per prisintà i novi parenti equivalenti di soldi. In casu, ghjè accustatu à cumplementari u donu di soldi cun un souvenir, una cosa originale, fiori o un ogettu eseguitu da e so mani. A sottu hè una lista di i rigali ori cchiù populari è in dumanda novu in i casali:

Per rigalu per pruvucari un tempestu veru di emozioni pusitivi, devenu esse presentatu correvule. Per fà questu, deve esse elettu una tostata apposta, un poema, o ricurdate di qualchì situazione interessanti da a vita di casu novu a casata. Divertente rigalu per i novu à a casale si devenu esse publicamente publicamente, per causà risati frà i quaghjone è per vultà tutti. Hè cunnisciutu chì à a festa, ùn sò micca solu i novu ricevenu rigali. Ci hè una tradizione sicondu chì durante a celebrazione i figlioli di novu si prisentanu cù rigali picciuttivi à i so omi. I rigali più apprezzate à i invitati da i novi omi:

In i paesi uccidintali, i rigali à i clienti da i novi partez sò generalmente nantu à a tavula davanti à ogni invitatu ancu prima di a festa principia. In i nostri tradizzii ùn ci sò micca infurmazioni clarificate - i novu puderanu piacè i suvrani cù rigali à ogni mumentu di a celebrazione. Un rigalu hè una grande opportunità per espresione a vostra bona attitudine in una persona. È chì u rigalu per a festa hè ricurdatu per un pezzu tantu, deve esse elettu è datu cun grande amore.