Cumu hè Natale celebratu in Bielorussia?

U Natale hè unu di i vacanze più prediletti in u mondu. I Cristiani sò assai impurtanti, perchè in quellu ghjornu celebrennu u nàscita di Ghjesù Cristu. In Bielorussia, Natale in l'ultimi anni hè un vacanze nazionale, cilibratu, cum'è in tutti i paesi Ortodoxi - u 7 di jinnaru. Ma ci sò assai catolichi in stu paese, particularmente in a punente. Dunque, u Natale Catòlicu hè ancu celebratu in Bielorussia - u 25 di dicembre.

Questa festa accunsente cù i tradizioni antichi di celebrà i ghjorni di u solstiziu invernu. I paesi sò ancu assai costumi è riti di u paganimu. Tradizziunale per u Natale in Bielorussia pruveni a festa di festa, chì dura da u 25 dicembre à u novu annu. Quelli ghjorni i ghjente chjamanu i carols navi. Avà ancu chì Bielorussia hè un paese cristianu, questu ùn impedisce micca, cù a festa tradiziunale di Natale sicondu i canoni di a chjesa, è fà i riti antichi.

Cumu si celebrennu u Natale in Bielorussia?
  1. I cumprastiti necessariamente adornanu a casa è preparanu platti festivi, prima magre, postu chì finu à a notte di Natale dura un rapidu.
  2. I ghjovani sò priparati pè e festi: fannu tradra è costumi, aprendu i canzoni di Natale è carols antichi. Opzioni dramatichi realizatu di i storii di l'evangelu.
  3. In i cità, ci sò e feste di Natale è festività cù cuncerti, cuncorsi è rapprisentanu.
  4. U ghjornu di Natale, i servizii festivi è liturgiati sò tenuti in i tempii. In a chjesa cattolica u 25 di dicembre, è in i chjese ortodoxu - u 7 di jinnaru.
  5. Dopu à a chjesa, a persone cuntentanu a celebrà a casa è stabilisce a tavola. Nant'à u tovaglia o sottu pozzò un foglie pocu, cum'è un simbulu di u fattu chì Ghjesù hè natu in una manghjatoghja, nantu à a tavula, ci vole à fà una cannila, simbulizendu l'stella di Betlemme. Nantu à a tavula, sicondu a tradizione, ci era un kutia è assai pieni di carni per rende.

Sè avete vistu cumu Natale hè celebratu in Bielorussia, hè evidenti chì e persone in u paese tolerate rapprisentanti di tutti i fede, è a ghjente hà cunservatu a tradizione antica è i rituali.