Chì eccula un omu, chì azzioni?

Forsi era unu di i vantaghji principali di una donna reale pò esse chjamata a capacità di scandalizà un omu cun un ligu muvimentu, un visu, una parola skilfully spoken. Dopu tuttu, in fattu, a feminità verita esce manifestatu in i cosi à pocu è a capacità di seduce è eccula. Ùn hè bisognu à esse tete-a-tete in u lettu finu à purtà omi à u statu di l'excitazione estrema. Hè necessariu solu di svegliarè a feminile in u stessu, per permette sta vechja intuizione per guidà u prucessu. Ma s'ellu ci hè mancanza di cunfidanza in e so azzioni, vale a pena per studià ciò ch'ella ci excita l'omu, chì tipu d'azzioni, per seguità sta lista in u futuru.

Chì excite un omu assai?

Di sicuru, vale da vende starting with actions. Dopu tuttu, i movimenti, tocco, aspetta, smili - hè questu a parte più basica di qualsiasi flirting . Per esempiu, riguardu à basgiammi. I soli omi pensanu chì i muschi più seducenti in u collu, in i lummi di lettone. In questu casu, u toccu da i labbra pò esse più dulce è lume, à menu notte, è più persistenti. Pìccu u zitellu in u lebbu lugà o u labellu più falatu di un omu durante u baciu hè ancu un passu maravigliu.

A lu fattu ca l'omu cchiù saccu di l'omu, includenu una varietà di tocchi. Parechji omi ti piaci à quandu una zitella durante un focu chjappà i so capelli di a spalle di a testa o di e mani di u so facci. Un locu restu, ma toccu a cuzza interna di un omu hè unu di i gestiti più stunichi . Inoltre, l'amori amu quandu e so ghjovani "ghjucanu" cù e so mani: corse i so diti à e palme, per i vini è cusì.

Hè assai impurtante hè l'apparenza di a donna, perchè pò purtà à l'omi in l'eccitazione in un modu solu. U vestitu hè sempre megliu da jeans, è i scarpe eleganti sò megliu ch'è sneakers. Hè bisognu di ricurdari tutte e donne. Fà un pruduttu simplice è ancu a so assenza ghjente sò assai più cum'è l'omi, ca un cumpurtamentu brillanti è espresivu. Inoltre, i carusi sò generalmente "imperfezzioni" di a donna: freckles, arruganti chjuchi, craciate di lumicà nantu à i labbra. Hè vale a pena attente à u ciavuloti, à atraire è l'excite l'omi. In genere, prima di tuttu, hè l'arricu di u corpu femminile, micca u perfume. Ma se vulete aghjunghje un arrughju seductivu à l'imaghjini, da chì sia una cosa fresca è ligera o piccosa, cum'è u gustu di canna o sànface.

Parolle cusì cusì per un omu chì ogni zitella deve esse elettu in modu indipendenti, cum'è di solitu à riferite à alcuni avvenimenti chì anu impurtanti per a coppiu è à l'altri, forsi anu micca esse entrutu. Eppuru, vale a pena esse, u universale "Vogliu" da i labbra di a chjesa, certamenti scandalizate qualcunu.