Cumu mantene l'amore?

L'amuri hè un sensu ambiguu chì hà parechje sfarenti è una storia di l'aspettu: quattru cunzunce l'ocurrenza cù un "chiacchiu di raghjaru", cum'è un lampu impughitu chì illuminava a vita, dà un novu significatu. L'altri cunformanu l'amore cù u girmuzu, chì si sviluppau à u tempu, diventendu in una fiore bella, per quandu a vita di quale anu sforzi maiò di i dui partenarii deve esse dumandati: a relazione attenta à l'altri, a cunghjunta sopra l'obstacle è u travagliu psicologicu nantu à ellu stessu.

Invece questi visibili cuncetizzioni differenti, ogni genaru di amuri sò una funzione cumuni: questu hè un sensu infranicu è imprevedente chì a so scumparsa è l'ocurrenza ùn ponu esse previsti. Cusì, assai preoccupatici nantu à a manera di mantene l'amore per a vita, datu tutti i rivoltsi imprevedi di u destinu chì pò esse rinfurzà è purtate à nunda.

Cumu mantene l'amore di una distanza?

Se l'apparenza di l'amore si pò esse assuciatu cù una fatalita chì ùn pò micca esse influenzatu, hè pussibule per prolongà a so vita da a so vulintà. Possibile in a postura più putenti hè l'amore à una distanza. Cumu salvà l'amore, in u primu locu, avissà urdinatu à u core, ma ci sò parechje trucelli chì sò universali per tutti. Perchè quì si parlà di l'amore, nè rilazione, avemu da cuncintràli nantu à u statu internu di l'amanti:

Cumu mantene l'amore in un matrimoniu?

Per disgrazia, u divorziu ùn hè pocu in u nostru tempu: hè cunnessu cù i prublemi di u ghjornu, quandu tuttu l'energia di i partinariati sò spesati nantu à a so suluzione, è cù u fattu chì u misteru chì stimula u sensu romantica, è, sicuru, cù u tempu chì cambia tutti. Sì compite dui persone in u prisente, è retrovisite in u passatu, è compariaramente, puderà esse da esse diverse pirsuni. Da e parolle "I love you" à a question "cumu per guardà l'amori di un maritu" ghjanda à circa cinque anni: a coppiu sposanu, i figlioli appare, cambia tuttu fora da a forma di relazioni. Per quessa, per amparà cumu priservà l'amore in a famiglia, deve prima fendu cura nantu à a rilazioni, senza sentimenti:

Cumu priservà l'amore in relazioni extramaritalii?

U "Achagnau Aquilla" di longu relazioni extramaritali hè chì ùn vanu micca à una lògica cunghjunta - a unioni ufficiale è u nascita di zitelli. Per quessa, a risposta à a question "Cumu priservà i sentimenti in questi relazioni?" In stu casu hè abbastanza simplice: avete bisognu à continuà à sviluppà. Pianu psicologicu, acchianà, fformalizassi un matrimoniu è poi crià i zitelli. I relazioni chì anu "cungiusciatu" in un certu uparatu, anu un gran riscu di finisce per chì l'associate inconscientemente anu da cunsiderà i so sentimenti senza fruttu, chì ùn si trovani à nunda.

Cumu rinfurzarà l'amore?

I psicologiani offri parechji cunsiglii per salvà è fà l'amore forte:

Per dbità l'efficacezza di questi cuncilii ùn hè micca necessariu, invece di pensà micca manera di perdisce l'amore, avvicina versu l'affari: amà, è divete stu sensu, è ùn hè micca avete da parte di voi.