Gesturi è espressioni faciale di l'omu

L'espressione faciale di una persona hè u muvimentu di i musculi chì si trovanu nantu à a faccia. Hè una di e forme di manifestazione di emozioni.

Mimic expressions and gestures, per a maiò parte di a ghjente, sò cumprèvuli è senza sapori più profundo in questa alive di cunniscenza. Hè bisognu à questu chì facemu leghje l'espressioni faciali di a faccia di una persona, senza circà à a so etnicità è a furmazione di lingua.

A nostra espressione faciale hè una manifestazione di a natura, per quessa, hè assai difficiuli di falsificà o falsificà. In Chine, ci hè ancu un teatru, in u quale a trasmissioni di l'essenza di i caratteri hè stata cun l'aiutu di màsculi cù l'imaghjini di l'emozioni. U studiu di i mimiceri umani hè una zona separata di u sapè científicu, chì si chjamava fisonomia. Hè focu in a cunniscenza di u tipu di pirsunalità, u so statutu psicosomaticu di salute è e so qualità mentale, e caratteristiche è i sapè.

Per esse intrattatu bè e funziunomicità di e persone vicinu à avè bisognu di cunnosce qualchi funzione di a manifestazione di sentimenti. L'emozioni negattivi, cum'è: angeru, furore, irritazione, hè più faciule di vede à u manca di l'uperimentu, perchè ella hè quella chì trasmette in più u statu emutivu. L'emozioni pusitivi in ​​a so manifestazioni sò evidenze, perchè pò esse vistu à u dirittu di a faccia.

A psicoluggìa di l'espressioni faciale è i gestiti

Ogni statu internu currisponde à una certa direzzione di u muvimentu di i musculi faciale. Esse manifestati spessu, elli ricevenu u nome di l'emozioni è i sentimi.

Cumu sapete da l'espressioni faciali di una persona chì avà oghje?

  1. Scantu. Sta manifestazione emuzionanti abbanduneghja i primurosi cellu. Duranti l'sperienza di u scantu, sò ligeramente elevati è plegati nantu à u ponte di u nasu.
  2. Anger. Una persona chì hè in còllera, arrugasanu nantu à a so frunti, i so labbra è i denti sò assai cumpressi, u so sguardu hè ridottu.
  3. Disgust. Stu sensu pò esse calculatu da un nasu arruganti, cilelati è un lipa più bassu.
  4. Tristeza. Una persona tristi hè datu l'ochji, una vista hè diretta à u pianu, u muvimentu di i pupulazioni ùn ci hè impeditu, i ringii di i labbra hè ridutta, i vellini sò purtati à u ponte di u nasu.

A manifestazioni principali di emozioni pusitivi hè un sonne, ma in certi casi, pò esse un esprissioni di sentimenti assai diffirenti o simplifichevi di diventà una mascara di cortesia. A persona hà un sensu internu chì permette di distingue una manifestazione sinceri di gioia, da una falsa. I sicicloni dicenu chì u puntu tutale hè chì quandu una persona smile sinceramente, ci parulle l'ochji per una frazzioni di un secunnu. In casu chì u vostru interlucutur sonrisa falu, ùn hè micca successu è in un locu nant'à u nivellu subconsciousu avemu capitu chì sta persona ùn hè micca bona cù noi è si pò esse.

Alegrè, imprudenza, burla, ingannina, pò manifestà in la forma di risati. Per via chì una persone rende puderete stabilisce i seguenti:

  1. La risata cù l'estasi hè una manifestazioni di l'ànima, l'alegria, l'apertura di una persona.
  2. A risata cun u preminenza di u sonu "e" hè una manifestazione di l'audacità, l'ànima. A più pronunzia "e" u sonu più disprezzu e malevolenza pronunzianu.
  3. U risatazzi cù a preminenza di u "sonu" indica a prisenza di motivi hidden in a laughing person. A risata hè tipica per i zitelli.
  4. U riure cù u preminenza di u sonu "y" hè un signu d'artificiale è hè caratteristicu di e persone chì sò preoccupied with prejudice.
  5. U "sonu" curvatu "o un surrisu cù i rinfreschi di i lipi indicanu a presenza in una persona di contradicenzi internu.
  6. Un sonu "dulce" hè caratteristicu di i prublemi è i pirsunalità sentimentali, per i persone chì amate à avà.

Un altu livellu di a cunniscenza in questa alive seranu aiutu à separà emozioni sinceri, di preputenza triviale è per sguassà e maschere di l'ipocrisia da e pratiche oghje.