Safari in Namibia

I paesi africani attruranu turisti cun vastu territoriu è una diversità fauna. Namibia ùn hè alcuna esurtazione. Eccu una forma di crescita assai pupulari, cum'è i safari. I turisti domestici, in più di i fatti listessi, un safari in Namibia hè ancu attraitu da u fattu chì ùn pò micca solu caccia una ferrie salvatica, ma ancu cun un grandu disgrazia - per fà i trofè casa. È per visità stu paese, i citadini di i paesi di u CIS ùn necessitanu micca di vende una visa - una stanza in Namibia hè pussibule di 3 mesi è senza a so arrigistramentu.

Piazze poplanti per safari

U vastu territoriu di Namibia hè divisu in 26 parchi naziunali . Many of them organize tours safari. I posti più famose è famosi per observe animali salvatichi sò i riservi chì seguenu:

  1. Etosha . U parku naziunali più anticu di Namibia, creatu in u 1907. Si stendi nantu à u solonchak d'Etosha Peng, circa 100 km da a cità di Tsumeb . Da a vegetazione in u parcu ci sò: arbusti foddi, spine, moringa (o cimi corsi) è altri. U mondu di l'animali hè assai riccu: rinoceronte, antílope impala è d'altri spezii, nclusa Damanus Dam-Dick, elefanti, zebras, giraffes, leoni, cheetahs, hyenas è assai altri. U mondu piume hè representatu da più di 300 spezie d'occhi, circa 100 chì sò migratori. U territoriu di u Parcu Naziunali di Etosha hè stofa, chì impedisce a migrazione di a fauna è conserva un habitat unicu per parechji anni. Ci hè una infrastruttura bè daveru: Ci hè stazzioni gasulò, picculi buttrega è campeghju , chì hè ancu cercata. Una funzione notevale hè a spiaghja illuminata vicinu à l'acqua - per a notte, per vede megliu l'animali, certi posti sò sotturùbuli nantu à l'electricità. Viaghjà in u Parcu Naziunale di Etosha hè megliu accumpagnatu da un ranger - vi mostrarà a manera più faciule o più corta, cuntò di e regule di cumpurtamentu in u sudestu è u megliu tempu per incontru cù assai animali.
  2. Namib-Naukluft hè u grandi parku naziunale in u paese, occupendu un area di quasi 50 mila metri quadri. km. I so cunfinanti sò stretti da u Desertu Namib, chì occupanu a maiò parte, à a ridenza di Naukluft. U parcivu hè stata fundata in u 1907, ma in u cunferente prisenti solu di u 1978. A flora è a fauna in queste pruvinenti ùn sò micca diversi cum'è in l'Etosha: l'arburu più inusual in Namib-Naukluft hè a Velvichia, chì u troncu alcuni circa un metru in circunfenenza, è a durata hè solu 10 à 15 cm. Da l'animali pudete truvà quì numerosi serpenti, hyena, gecchie, chacali è altre. Un tipu cumuni di safari hè in jeeps.
  3. A Costa di Sceleton hè un altru parcivu naziunale in Namibia, organizendu una varietà di e safari. U park hè stata fundata in u 1971 è cose una spaziu di quasi 17 mila metri quadri. km. A zona di riserva hè divisa in 2 parte:

A parti nordica di a Costa di Sceleton hè famosa per u so monumentu naturali - u Roaring Dunes of Terrace Bay. Sutta certu cundizione climatologica, questa dune di neu pò esse snowboard. U sonu pruduciutu da l'oscillazioni risonanzii di a sabbia durante l'ascenzione hè comparable à u mutivu di ruggimentu di l'avvena, hè audible alluntanata. I tipi di i safari sò pussibuli nant'à u parcu naziunale: viaghju di jeep, safari d'acqua, volu in avanti.

Sceglite un tipu d'esse attività, cum'è un safari in Namibia, ricordate chì ancu in u viaghju pianificatu cù più cunsideratu, pò esse sorpresa. Per esempiu, un carru stufatu o animali chì vulia vede ùn hè micca ghjunghje à u rivestimentu. In ogni casu, u viaghju diventerà culurita è memorable grazia à a natura brillanti, esotica è assai pocu di stu paese africanu.