Cumu surviglià a morte di a mo mamma?

A morte di un omu amatu hè una perdita pesada, chì ùn pò micca esse superati in pocu di ghjorni. Ma hè più forte per surviglià a perdita di una mamma, chì hè u pari di vicinu à ogni persona. Ancu se una persona hà una psicosi stabile è forza morale, aduve sempre u tempu di ricunnosce a perdita è di custruisce una vita senza una mamma morta.

In momenti di dulori, una persona cerca di surviglià a morte di a so mamma è micca per fallu. In ogni casu, avissi da esse preparatu per u fattu chì u prucessu di ricuperazione ùn sarà micca facilmente. Emucciuzzi pescatori, dolore, disappruverimentu, lacrimi, un statu di frustrazione - tuttu queste anu da passà. In ogni casu, ci sarà un tempu quandu avete lasciatu è capisce chì a vita si devia. Dopu tuttu, hè bisognu di capisce chì a morte hè liberazione per una persona morta. Ùn sì micca avè avè travagliatu l'omu stessu, ma chì ùn hè micca più in e nostra vita.

Tips per un psicologu, cumu per surviglià a morte di una mamma

Quelli chì anu spiecate a perdita di un amatu, vale degnu di capisce chì a recuperazione di a psyche dopu una grandezza d'accentu si trova à nove mesi. Questu hè u tempu da ricurdemi di u mùartu chì ùn cessà di esse dulore. I psicologici facenu cunsigli asu à i persone chì vintu à a morte di l'amatu:

Sacerdoti sacerdote, cumu per surviglià a morte di a mo mamma

L'Ortodosimu hà a so propria visione nantu à a supravvivenza a morte di una mamma o à altre persone cercatu. A tradizione cristiana parla di a morte com'è una transizione à una nova vita. Un persona morta cede a soffre pè sta terra peccati è pussedi l 'opportunità per andà à u celu.

  1. I preti anu bisognu di l'ordine dopu a morte di un soruigulu di l' omi di u restu di a so ànima è di u requiem.
  2. Un puntu impurtante in a question di manera di surviglià a morte di a mo mamma, in Ortodosia, hè datu à a prichera è a leghje di u Psalter. In a preghiera, hè bisognu di dumandà à Diu per a forza è a pazità di u mozzu per esse umiliamente a sperienza a perdita.
  3. Inoltre, hè cunsigliu di visità a ghjesgia ortodossa durante u serviziu di u serviziu, per riceve più pace spirale è saviezza per a vita più tardi.
  4. Malgradu u fattu chì a morte di un omu amatu hè una gran dulore per noi, hè cunsideratu in male per piacè indallu per un tempu. Unu devi esse aghjenti à Diu per dà noi chì personne bello, senza ellu ùn vulete micca vive. U mortu deve esse tralasciatu, postu chì hè a vulintà di l'Altimu L'Altura chì deve esse u mondu i peccatinu.
  5. In memoria di u mortu, hè cunsigliu per fà i boni scritti è di fà carità.