Comu a pianta un manggiu?

Mango, o mangifer - una bella pianta tropicale di eternità, cunnisciuta da l'omu per più di 6000 anni. Ci hè circa 350 spezie di manghi, diffirenti di tene, culore di frutta è u so gustu. Tutti i frutti dolci fragulenti cunnisciuti sò coltu da l'essenza più cumuni, à dì mangifera indiana. Cumu hè chjaru da u nome, a patria è u locu principalu di crescita di questu arburu hè l'India, per l'abitanti di questu paese l'arbre mango hè sagru. In u nostru tempu, a pianta hè cultivata in parechni regioni cun un clima adattatu in u mondu.

U fruttu mango hè assai riccu in nutrijenti, fibri dietetichi è vitamini. In 100 grammi di polpa fruttu cuntene a mità di l'ingrannu di vitamina C. In più, u mango riferisce à i frutti ferrie, ben transportable, cusì hè dispunibile per dilatorii in tutti i paesi.

Hè pussibule cultivà e manghi in casa?

Sicura chì pudete, perchè sta stava hè maximamente solu chì hè stata sbuchjata è pianta. È e so foglie eleganti, verdi è brillanti sò diventà una veru decorazioni di casa. Sfortunatamente, stu arbre ùn porta micca frutti in casa per via di a mancanza di polinizatori naturali. Scupremu per apparinate quandu manghjaranu manghjusate, chì cundizioni hè necessariu per u so cultivatu successu è cumu per cura di a pianta.

Cumu fà piantà apprupriamente un mango di mango?

U mango di piantazioni hè realizatu, com'è regula, da l'ossi di frutta matura, in più di seguità u sviluppu di a pianta da a petra hè assai interessante è divertente. Per a ghjonghje, l'ossi di riunioni, ma i frutti bè cunsirvati, sò adattati, senza putenza è danni. Anu deve esse distruggeru da a pulp (hè cunsigliatu di taglià u fruttu è torna l'alte in altri direzzione) è maximmente neve per evità l'aparicio di putenza. Per accilassà a girmutazioni di a petra, pò esse apertuata aperte senza dannighjate a pustera in ellu. Inoltre, per prevene a decadenza è infestazione cù e peste, l'ossu deve esse trattatu cun una soluzione fungicidae, per esempiu, manganese. Prima di fà u manghjone in terra, hè cunsigliu di mantene a petra per parechji ghjorni in acqua calda. Per mudificà l'acqua, ùn hè micca necessariu micca menu spessu ch'è una volta un ghjornu, mantenenu a temperatura di l'acqua duranti i limiti di 20-24 gradi.

Allora, dopu chì a spine pari, a petra pò esse trasfirrata à un pote chjucu cù un bon drenaje è cuparti cun un captu di plastica. Mango ùn hè micca sguassà nantu à u tarrenu, perchè pudete aduprà micca, u solu drenaje hè necessariu. Doppu doppu 2-4 simani, i primi rimichi addiventanu è a cappucciu pò esse eliminata.

Hè pussibule di pona un mango senza apertura è mancante? Iè, i manni di questu arburu have good germination, ma wait for the first shoots in questu casu anu più di più, finu à 2,5 mesi.

Cumu a cura di manghi?

Ùn hè micca abbastanza per amparà cumu fà pianta à u mango, cusì impurtante hè l'assistente per l'arburu in crescente. Hè abbastanza simplice ma l'implementazione Arcuni punti mpurtanti vi permettenu cultivà una bella pianta verde brillanti. I cundizioni ottima pi mangia sò suffirenzi illuminazione è una temperatura di 20 à 24 gradi. Una pianta nova ùn deve micca solu un regnu freti, ma ancu spruchendu di foglie, in particulare in l'invernu. Mango deve esse riduzzione solu cù acqua calda, evitannu u siccà u travagliu. Trasplante u zuccherinu annu à l'annu, acchiannu pocu annantu à a grandezza di a pignatta. Quandu sti cundizioni sò stati cumandati è fertilizazioni di regula minerali in pocu anni, u manghjà piacè i pussibuli cun abundante fiore. A corona di l'arburu pò i tollerà a poda è permette di creà alcune spettaculare, cum'è una piràmide o una bola.